T4rdy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Lurte på om noe visste om hvordan jeg burde trene men samtidig slanke fettet? jogging i en halv time per dag, er noe sånt bra ? vil jeg brenne fettet fort da etter noe uker ? lurte også på om hvor jeg kan kjøpe trenings utstyr. noen vekter kansje? er ikke ekspert. derfor trenger hjelp. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 løp heller intervaller, det er bedre trening. sportutstyr får du på g-sport etc. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skal du gå ned noen kilo er ikke intervall det beste. Et lavt tempo (litt over rask gange) i mer enn 30 min (forbrenningen kicker virkelig inn etter 25-30 min) Men for å komme der du vil kostholdet være 60-70% av arbeidet.. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Om du skal løpe en halvtime+ hver dag så for all del ikke gjør som meg og løp på asfalt, fikk legghinnefaenskap etter 4 uker. Finn deg en skog eller en grusvei! Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Hmm, takk for tips. men det er synd at de er nesten bare asvalt her.. jeg er neste/eller sikkert 180 elns. så vet ikke om 75Kg er vanligt i den høgden. kunne tenkt meg mage muskler(6pac), kjenner at magen er veldig hard men viss jeg trener lit fett av, vil 6-Packen komme da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 75kg er absolutt ikke mye på 180cm. Jeg er selv 190 og 100kg "Alle" har six-back under mage fettet, så mest sannsynelig vil du få det. I det minste flatere mage Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ingen som ikkje har trent har six-pack under fettet, skinny-pack kallast det som kjem fram dersom du er ei utrent flis. 75 kg er ikkje unormalt for ein utrent person på 180 cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå