gamer949 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg skal kjøpe meg en ny gamer pc, siden den gamle er elendig. Og jeg er ikke sikker om jeg får plass til skjermkortet i kabinett? Er det noen som vet om noen som har HD 5870 på lager? Hva sier dere om oppsettet er det bra nok for gaming? Endret 23. november 2009 av gamer949 Lenke til kommentar
hrc3035 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg skal kjøpe meg en ny gamer pc, siden den gamle er elendig. Og jeg er ikke sikker om jeg får plass til skjermkortet i kabinett? Er det noen som vet om noen som har HD 5870 på lager? Hva sier dere om oppsettet er det bra nok for gaming? Tror du skal slite litt med 5870. kommer nok ikke noe før jul, du kan jo prøve 2 stk 5770 i crossfire"":0) Lenke til kommentar
gamer949 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg skal kjøpe meg en ny gamer pc, siden den gamle er elendig. Og jeg er ikke sikker om jeg får plass til skjermkortet i kabinett? Er det noen som vet om noen som har HD 5870 på lager? Hva sier dere om oppsettet er det bra nok for gaming? Tror du skal slite litt med 5870. kommer nok ikke noe før jul, du kan jo prøve 2 stk 5770 i crossfire"":0) Blir det bedre hvis jeg kjører ha 5770 i crossfire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå