Beyma Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei. Kan denne telefonen oppdateres slik at den får HTC sin android versjon? Koster jo ikke rare summen på ebay denne tlf. Eller er det andre steder man heller burde kjøpe den? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Finnes ikke en komplett Sense port nei. Men du kan få HTC Music-appen og noen andre ting. Se her for coustom roms og diverse: http://android.modaco.com/category/418/acer-liquid-liquid-modaco-com/ Jeg kjøpte min på Expansys når den var helt ny. Veldig fornøyd - avansert telefon til liten pris. Finner du den enda billigere på Ebay så vil jeg si det er et godt kjøp. Den slår kanskje ikke HTCs nyeste fristelser og legender, men de er dyre og utilgjengelige i Norge foreløpig. Og den slår uansett alle venne dine som har iPhone (imo! Ikke krangle om det i denne tråden ). Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 De koster da 3200 på cdon.com Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kan få den til 2400 på ebay. De sender den som gift så slipper vel toll. God pris det. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ingen ord om den nye Liquid E (ikke A) - hverken på forum eller Amobil? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Den har jo ikke kommet enda (noen nettbutikker har ført den opp i beholdningen, men uten bekreftet pris eller dato). Dessuten er det ingen hardware-forskjell på Liquid og Liquid E, så det er jo ikke akkurat store nyheten. Det som har kommet derimot, er en ny Eclair-leak fra Acer, og med den Liquid Community Rom 1.5, som er ganske nice! Kjører smooth med live wallpapers (de er utrolig fascinerende! ) på min Liquid. Mer på MoDaCo Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nokon som har forslag til kva ein 5 måneder brukt Acer Liquid er verdt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå