Vegabond Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hei. Har et problem, jeg finner skriveren (nettverkskriver) og får til og skrive ut sidene som ligger på skriveren (configurasjons sidene osv...) Det jeg ikke får til er og skrive ut f.eks ifra Word osv.... Når jeg taster inn ip`n dens, så kommer jeg inn på den og kan configurere den, men som sakt så får jeg ikke til og skrive ut.... Noen tips? Mvh Robert. Endret 28. november 2009 av Vegabond Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Ingen der ute som har peiling på nettverkskrivere? Skulle ha fått til skriveren min.. Mvh Robert. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Da er problemet løst, måtte sette skriveren til og motta ip automatisk. Har prøvd dette før, men av en eller annen grunn så ville den ikke det. Når jeg prøvde i går så gikk det. Mvh Robert. Da er problemet løst, måtte sette skriveren til og motta ip automatisk. Har prøvd dette før, men av en eller annen grunn så ville den ikke det. Når jeg prøvde i går så gikk det. Nå er det bare det at jeg skulle ha hatt internett samtidlig som jeg kan skrive ut.. Mvh Robert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå