erlendo89 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Er vel egentlig ingen fine plasser der, hvis du ikke finner et tre å klatre oppi Endret 7. juni 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvis noen ser en som sitter i et tre med en engangsgrill og en sixpack, si hei da! Men vær diskrét, vil ikke få vaktene på nakken! D: Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Skal ta med paintball-gunnern min jeg. Da kommer du nok fort ned tenker jeg Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hehe. Klarer rett og slett ikke å bestemme meg om jeg skal dra eller ikke, har liksom ikke råd etter jeg har brukt så mye penger på konserter i det siste.. :/ Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Skuffet over at Wolfmother ikke skal varme opp, men håper det blir bra uansett. Noen som tør gjette når Kiss kommer på scenen? Ikke så stor fan av Stage Dolls så vurderer å drøye litt.. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Skuffet over at Wolfmother ikke skal varme opp, men håper det blir bra uansett. Noen som tør gjette når Kiss kommer på scenen? Ikke så stor fan av Stage Dolls så vurderer å drøye litt.. DU har sikkert dratt, men se første post Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja da var det overstått. Hva syns folket? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Bedre enn forventet. Er jo ikke så stor fan egentlig, men synes konserten var knallbra. De har jo en del bra sanger og et sinnsykt bra sceneshow. Stage Dolls var også helt konge Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Skulle gjerne vært der. Noen som gidder å poste setlist? haha, de som står gratis på kunstgressbanen til høyre, ser nesten bedre enn de som har betalt for å stå bakerst der Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Utsikten fra kunstgressbanen var skjermet (høye gjerder dekket med sort plast). Var imponert over konserten faktisk selv om jeg ikke hadde så store forventninger. Er ikke videre fan av musikken, men utførelsen og effektene imponerte. Edit: De kjørte standard setliste * "Modern Day Delilah" * "Cold Gin" * "Let Me Go, Rock 'N Roll" * "Firehouse" * "Say Yeah" * "Deuce" * "Crazy Crazy Nights" * "Calling Dr. Love" * "Shock Me" (Tommy and Eric Jamming Together) * "I'm An Animal" * "100,000 Years" * "I Love It Loud" (Gene Spits Blood And Flies) * "Love Gun" * "Black Diamond" * "Detroit Rock City" * "Beth" * "Lick It Up" (with bridge from "Won't Get Fooled Again") * "Shout It Out Loud" * "I Was Made For Lovin' You" (Paul Flies On To Mini Stage) * "God Gave Rock 'n' Roll To You II" * "Rock And Roll All Nite" Endret 9. juni 2010 av gertin Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som skal til Vallhall, noen som tør å møte meg ? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 er du så skummel. eivindoo? Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som vet når oppvarmingsbandene og Kiss går på scenen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå