Slompefisk Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Det hørtes bra ut Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Godt å høre. Bra at de ikke spiller bare nytt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har to billetter til konserten 8 Juni til overs da jeg heller skal se de i Oslo den 14 Juni. Pm om du skulle trenge billettene. Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har to billetter til konserten 8 Juni til overs da jeg heller skal se de i Oslo den 14 Juni. Pm om du skulle trenge billettene. Lever dei inn igjen frå der du kjøpte dei. Det er ulovleg å selja billettar med profitt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har to billetter til konserten 8 Juni til overs da jeg heller skal se de i Oslo den 14 Juni. Pm om du skulle trenge billettene. Lever dei inn igjen frå der du kjøpte dei. Det er ulovleg å selja billettar med profitt. Billettene refunderes ikke med mindre hele arrangementet blir avlyst. Det er lov å selge så lenge jeg ikke selger de dyrere enn ordinærpris. Lenke til kommentar
marwen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Har en kiss-billett til Lerkendal som selges billig, det er bare å si ifra vis noen er interessert.. : ) Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 JA!!! Har bursdag på senga fikk jeg kiss bilett :love: Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gratulerer både med dagen og billetter. Lerkendal eller Vallhall? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Vallhall Noen som vil møte meg der ? ;D Endret 12. mai 2010 av eivindooo Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 SKUFF! Wolfmother har avlyst, så Stage Dolls skal varme opp istedet! http://www.rbk.no/incoming/article171021.ece Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er det skuff med Stage Dolls? De er jo helt konge. Har ikke hørt mye Wolfmother men høres bra ut det også da. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja, Stage Dolls er skuff i forhold til Wolfmother. Wolfmother er liksom ikke i nærheten hver eneste dag, mens Stage Dolls har jeg sett mange ganger. Kanskje jeg banner i kirka nå, men jeg liker faktisk Wolfmother bedre enn jeg liker Kiss. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg liker Stage Dolls bedre enn Kiss, så det er vel ikke noe problem. Liker noe av Kiss også, men er ikke akkurat favoritter da. Drar bare fordi det er ikke hver dag det kommer så store band til Trondheim Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg ville dratt hvis Wolfmother hadde spilt, men Stage Dolls gjør hele greia usmakelig for min del. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 De har også priset seg alt for høyt! 800 kr er mye for et band som er ferdig med storhetstiden sin for lengst! Håper jo de går med overskudd, men tviler på det.. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er også dyrt meg tanke på at de kun fikk bruke parkeringsplassen på Lerkendal, og ikke selve stadion Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jepp, tror de har skutt seg selv litt i foten der ja. Hadde det kostet 500, hadde jeg kjøpt asap! Men tror det er Kiss som skal ha så mye, de er jo kjente for å suge penger ut fra fansens lommebøker (se på VIP billettene! ) Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg vurderer og kanskje ivei i morgen.. Men, er litt usikker pga prisen.. Endret 7. juni 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Tipper det er denne setlista som kommer, siden de har spilt den i hele år 1. Modern Day Delilah 2. Cold Gin 3. Let Me Go, Rock 'N' Roll 4. Firehouse 5. Say Yeah 6. Deuce 7. Crazy Crazy Nights 8. Calling Dr. Love 9. Shock Me 10. I'm An Animal 11. 100,000 Years 12. I Love It Loud 13. Love Gun 14. Black Diamond 15. Detroit Rock City 16. Beth 17. Lick It Up 18. Shout It Out Loud 19. I Was Made For Lovin' You 20. God Gave Rock 'n' Roll to You II 21. Rock And Roll All Nite Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kanskje jeg drar til byen og bare hører konserten utenfor? Noen som vet om en fin plass hvor man kan sitte å snylte ved Lerkendal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå