IntelAmdAti Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er det noen multiboxere på Misery-battlegroup? Det hadde vært gøy å spille i battlegrounds med andre norske multiboxere Trenger ikke å være på samme server, jeg har teamet opp med andre multiboxere før ved å queue samtidig (koordinere via voice eller msn). Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har flere ganger møtt på 5 shamans i ca level 72 eller noe når jeg levla hunteren min i BGs i misery. Er bare scary, ca ein milliard totems rundt dem, 5x flame shock så 5x flameburst = instant dead uansett hva jeg gjør. I hate multiboxers i bg Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg traff på ei hyggelig dame fra på Grim Batol her om dagen. Hu har en blogg om boxinga si: http://wokomehee.blogspot.com/ Kan kontakte hu kanskje? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er det noen multiboxere på Misery-battlegroup? Det hadde vært gøy å spille i battlegrounds med andre norske multiboxere Trenger ikke å være på samme server, jeg har teamet opp med andre multiboxere før ved å queue samtidig (koordinere via voice eller msn). Er litt off topic, men hvilken class og hvor mange multiboxer du? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ser ikke moroa med å være en total feiging i bg. Men vi vil vel alle ha forskjellige ting ut av spillet, så lenge folk betaler så er det ok for meg. Jeg er bare ikke typen som jukser. OT, så har jeg sett fler som boxer ja. Som regel står de inne hos Balinda i AV. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg multiinstancer litt på Grim Batol, men det er mest PvE. 5x mage Priest Deathknight In progress >= lvl 60 Elemental shaman Rogue Warlock Warrior Moonkin Tipper den endelige setupen blir: 4x mage + disc priest for PvP og mage, mage, elemental shaman, deathknight, priest for PvE. Lurer på om 4 warlock og priest kunne vært vel så bra men det er vel deminishing returns på fear, og nå får vel mager snart evigvarende elemental og 20% reduced healing. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Finnes noen ja, dette er lenge siden. Men sist jeg spilte også så var det 2-3 som drev å multiboxa bare på Grim Batol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå