Ullsokk1 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Har hatt en diskusjon hvor X mener at det er mye enklere å eie folk på pc enn det er på PS3. Jeg mener at det er like lett/hardt å eie folk (Public) på pc som på PS3. Argumentet til X er at det er mye enklere å bruke mus og tastatur til å aime. Men da har jo motparten samme fordelene også? Lite utdrag av samtalen: X sier: Alle er jo vant til å bruke musa hver dag folk sitter jo på pc hele tiden ingen som sitter å bruker dualshock til å navigere Y sier: Skal jeg faen meg lage diskusjon tråd av X sier: værså god Det er 100% true at PC gaming er myeeee lettere enn consol Mus = bruk av hele hånda. Sticks = bruk av tomlene Sier sitt Så jeg mener at det er like vanskli å være god på begge deler. Har både konsoll og pc da. Han har kun PS3 Diskuter! Endret 23. november 2009 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har ikke PS3 auto aim, eller noe som hjelper deg å sikte? Uansett så er jo det likt for de du spiller mot, PC eller PS3. Men dersom PS3 og PC hadde kunnet spilt sammen vil jeg tror PC er enklere, dersom du kan det. Lenke til kommentar
Deadlocks Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg vil si at ps3 / xbox med mus og tastatur er det letteste, siden du vil ha en ganske grei advantage overfor de som spiller med konsoll. dette er uten å prøvd, bare min tankegang Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ser ikke helt hvorfor det skal være enklere å eie folk på PC. Joda, det er jo lettere å sikte, man er raskere og mer presis, men motspillerne dine har jo nøyaktig de samme fordelene. Det er også enklere for de å skyte deg. Som nevnt allerede, det er jo likt for de som spiller med deg, uansett om det er på PC eller konsoll. Om du skal eie er du pent nødt til å være bedre enn de andre. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har ikke en dritt å si. Joda, mus+tastatur er nok bedre og mer presist som noen sier her, men når alle bruker mus+tastatur er det ingen fordel lenger, det er slik spillet er. Å bli god i FPS på PS3 eller 360 er like vanskelig/lett som på pc, men å spille mye FPS på PC er en fordel for å bli god i et annet FPS-spill, eller spille et FPS spill på PS3/360 og så spille et annet et på samme platform, eks CoD4, frem til MW2 kom. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det som det jo heller bør føres en diskusjon rundt er hvorvidt det er lettere å få bra stats på PS3, 360 eller PC. Jeg spilte CoD4 på PS3 og gjorde det mye bedre da enn når jeg nå spiller MW2 på 360. Så jeg hadde likt å vite om det kan ha noe med at det for eksempel er flere svette gamere på 360'n.. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Det som det jo heller bør føres en diskusjon rundt er hvorvidt det er lettere å få bra stats på PS3, 360 eller PC. Jeg spilte CoD4 på PS3 og gjorde det mye bedre da enn når jeg nå spiller MW2 på 360. Så jeg hadde likt å vite om det kan ha noe med at det for eksempel er flere svette gamere på 360'n.. Jeg har også lagt merke til det! Har xbox selv og var en flittig spiller av COD4, så prøvde jeg å spille på PS3 hos noen kompiser noen ganger. Selvom aimen ikke var helt inne følte jeg at motstanden var mye dårligere på PS3 enn 360. Kan det ha noe med hvor enkelt det er å komme seg online med PS3 vs 360? Man må jo betale for å komme online 360 og det er vel de over middels interesserte som gjør det. PS3 var det bare å koble til en nettverkskabel og lage en profil. -Ullsokk1 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 får man ikke kjøpt mus til ps3? spiller ps3 og pc på samme games onlne? Lenke til kommentar
12345689 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er lett å skjønne hvorfor Xbox live koster. Live er kvalitet, ikke sånn laggy dritt som på PS3, vet at det er mange som klager på akkurat det, så 300kr i måneden for å få en skikkelig multplayer er strengt tatt ingenting. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Det er lett å skjønne hvorfor Xbox live koster. Live er kvalitet, ikke sånn laggy dritt som på PS3, vet at det er mange som klager på akkurat det, så 300kr i måneden for å få en skikkelig multplayer er strengt tatt ingenting. 300 kroner i året. Betaler du 300 i mnd blir du svindla. Endret 28. november 2009 av Zeph Lenke til kommentar
12345689 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er lett å skjønne hvorfor Xbox live koster. Live er kvalitet, ikke sånn laggy dritt som på PS3, vet at det er mange som klager på akkurat det, så 300kr i måneden for å få en skikkelig multplayer er strengt tatt ingenting. 300 kroner i året. Betaler du 300 i mnd blir du svindla. *300 kr i året ja.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Kan ikke si jeg har opplevd mye lagg på PS3 for å være ærlig.. litt er det jo, men det er lite. Pc'n min derimot hyler etter dedikerte servere. Men hadde selvsagt ikke sagt nei til et "Live-system" til ps3 Lenke til kommentar
CheeseyJunk Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er utvilsomt større forskjell på de gode og dårlige på PC enn det er på konsoll, og det er vel hovedsakelig én ting som gjør dette: Aim assisten. På konsoll er aim assisten ekstrem, og den gjør at like høy presisjon med analogstikkene ikke er nødvendig, og det er lettere å mestre spakene så lenge det finnes aim assist. På PC, derimot, må man ha presisjon, og det kan ta måneder og år før man mestrer presisjonen fullt ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Eg skrur alltid av auto aim på alle konsollspel. Halve moroa er jo vekke om siktet automatisk finn det du skal skyte på. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 går ikke an å skru av aim assisten helt på call of duty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå