Scroogey Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Laderen min til min HP Elitebook har sviktet, og vil ikke avgi strøm. Når jeg har satt i stikkontakten piper det bare fra boksen på laderen. Er denne laderen dau og ubrukelig eller kan den repareres, (i så fall helst fikse selv)? Endret 23. november 2009 av C S Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vil nok si død og begravet Er maskinen nyere enn fem år? Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Spørsmålet er vel heller om den er nyere enn fem måneder. Fikk den i august. Klarte forleden å slå til laderen så den sluttet å pipe (og da funket den), men nå er den død igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ikke stol på den. Neste gang starter den kanskje en brann. Ta den til forhandleren eller direkte til HP, og krev ny. Lenke til kommentar
lordmyrland Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Helt enig med Mannen med Ljåen, her er det sannsynligvis dårlig kontakt/lodding inne i laderen, noe som fort kan føre til varmgang eller kortsluttning. Ergo brannfare. Så ikke bruk denne laderen andre plasser enn ute på en åker eller ei myr eller andre lite antennelige miljø... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Spørsmålet er vel heller om den er nyere enn fem måneder. Fikk den i august. Send den in, du har 100% krav på nye(da den er defekt og ødelagt, og den er omtrent nye i forhold til lovens stand på dette). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå