Gå til innhold

Hjelp til å bearbeide noen scannede bilder til print, med betaling

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en 3-4 bilder som jeg skal printe ut i A3 eller super A3 for noen andre. Problemet er at dette er noe jeg har scannet fra noen gamle aviser, så bildene ser ikke så bra ut, ettersom det kommer mange punkter i bildet. Jeg har ikke mulighet til å få tak i disse bildene andre steder, så det er disse jeg må ta utgangspunkt i. Nå vet jeg at jeg ikke kan få det optimalt, men lurte på om det er noen som er god med verktøyene i photoshop som kunne hjelpt meg å gjøre de så gode som mulig og få de mest mulig klargjort til å få de trykkket.

Håper noen kan hjelpe meg raskt, er villig til å betale noen hundrelapper hvis jeg får hjelp raskt.

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har en 3-4 bilder som jeg skal printe ut i A3 eller super A3 for noen andre. Problemet er at dette er noe jeg har scannet fra noen gamle aviser, så bildene ser ikke så bra ut, ettersom det kommer mange punkter i bildet. Jeg har ikke mulighet til å få tak i disse bildene andre steder, så det er disse jeg må ta utgangspunkt i. Nå vet jeg at jeg ikke kan få det optimalt, men lurte på om det er noen som er god med verktøyene i photoshop som kunne hjelpt meg å gjøre de så gode som mulig og få de mest mulig klargjort til å få de trykkket.

Skal vel kunne få til det. Har sendt deg en PM.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...