Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg kjøpe meg av disse?


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på et nytt spill, men har ikke verdens beste PC, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe til PS3 isteden. Men jeg vet ikke.

 

De jeg har tenkt på:

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Hvis jeg tar dette, blir det til PS3. Ingen tvil.)

Left 4 Dead 2 (Har ikke Xbox, så da må jeg velge dette på PC. Har litt mer lyst på dette enn COD, men vet ikke om PC'en min vil takle det så bra.)

Borderlands (Kan velge konsol vs. pc, men som sagt, blir nok PS3 her for å unngå lag.) -- Hvor bra er dette forresten? (Finnes det en tråd?)

 

S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky ("Gammelt" PC-spill. Veldig bilig, så dette kjøper jeg kanksje uansett ved siden av.)

 

Noen innspill? Gjerne noen spill dere kan tro jeg kan like også, ville vært hyggelig. Jeg har spilt WoW og Fallout 3, men ikke spilt noe særlig spill det siste året, egentlig. Likte ikke Assassins Creed så veldig, så tror ikke jeg går for Assassins Creed II.

 

Edit: Og ja, har også tenkt litt på dette Dragon Age-spillet.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker rollespill vil jeg anbefale Dragon Age. Kanonbra spill som heller ikke krever så mye av PCen.

 

Har ikke prøvd Borderlands, men anmeldelser virker litt sprikende. Har hatt mye moro både med Left 4 Dead og STALKER, så de vil jeg virkelig anbefale. STALKER er nok ikke det beste hvis du har dårlig PC, men Left 4 dead bør kjøre glatt.

Lenke til kommentar
Hvis du liker rollespill vil jeg anbefale Dragon Age. Kanonbra spill som heller ikke krever så mye av PCen.
Fett. Hvilke spill kan det sammenlignes med?

 

Har ikke prøvd Borderlands, men anmeldelser virker litt sprikende.

Enig. Og stilen virker tøff, men selve spillet virker ikke så nyskapende.

 

Har hatt mye moro både med Left 4 Dead og STALKER, så de vil jeg virkelig anbefale. STALKER er nok ikke det beste hvis du har dårlig PC,
Ah, okei. Får kjøre den der testen på en eller annen side, som viser om du kan kjøre div. spill.

 

men Left 4 dead bør kjøre glatt.
Toeren også?

 

--

 

Jeg anbefaler sterkt Assassins Creed 2 til PS3, er utvilsomt det beste spillet jeg noen gang har spilt

Selv om jeg ikke var så fan av det første spillet i serien?

Lenke til kommentar

Toeren krever omtrent akkurat det samme som eneren... Gå på systemrequirementslab.com og sjekk! Min to år gamle laptop kjører hvertfall demoen på nær max med veldig god framerate.

 

Jeg vil si utifra alle disse så burde du velge Left4Dead 2. Eneren gav uendelig moro, og toeren pusset opp på absolutt alle områder. Det fikk eneren til å føles som en beta... Så om du kan kjøre det, kjøp det. Borderlands er gøy, men egentlig bare om du har venner som du kan spille det med. L4D2 kan du ha det gøy med selv med fremmede.

Lenke til kommentar
Toeren krever omtrent akkurat det samme som eneren... Gå på systemrequirementslab.com og sjekk! Min to år gamle laptop kjører hvertfall demoen på nær max med veldig god framerate.
Gjorde det akkurat, og den siden sa at jeg IKKE kan kjøre spillet og har for dårlig lydkort. En kamerat sa på skolen at spillet var en del tyngre enn eneren også, så det ser ut som det stemmer. Men som deg, er PC'en min to år gammel -- og jeg kjørte eneren uten problemer her. Får vel ta sjansen, kan uansett ikke kjøpe spillet på konsoll, siden jeg ikke har XBOX 360. Hadde Valve bare lansert det til PS3!

 

Jeg vil si utifra alle disse så burde du velge Left4Dead 2. Eneren gav uendelig moro, og toeren pusset opp på absolutt alle områder. Det fikk eneren til å føles som en beta... Så om du kan kjøre det, kjøp det. Borderlands er gøy, men egentlig bare om du har venner som du kan spille det med. L4D2 kan du ha det gøy med selv med fremmede.

Høres bra ut. LFD2 leder for meg nå. Egentlig har jeg aldri hatt så lyst på MW2, men alle vennene mine spiller det, så vil joine dem!

Lenke til kommentar

Dragon Age: Origins er en vinner, og helt klart mest for pengene.

Ikke kjøp det for konsoll tho.

 

Borderlands er kun artig i co-op imo, så om du har noen du kjenner

som kan spille igjennom det med deg, så er det en morro grind

feast.

 

MW2 er overhyped deluxe, men fortsatt et bra spill,

forferdelig kort, spiller det igjennom på 1 kveld.

Men mulitplayer delen kan gi noen extra timer, selv om jeg ser

for meg folk gå tilbake til MW1 for det etter hvert.

 

Left 4 Dead 2.. meh, kun om du synes det første var det beste

spillet i værden og må ha mere. Burde vært en dlc istedet for

et nytt spill.

 

En poll kan være lurt ja :)

 

 

edit: for dårlig lydkort? det tror jeg ikke kan stemme.

Du kan vel bare laste ned Demoen til L4D2? finner fort ut om

maskina de takler det eller ikke.

 

en 2år gammel datamaskin burde ikke ha noe problem med å kjøre

noen av disse spillene, kanskje foruten Clear Sky. Men alder

sier veldig lite om hvilken hardware som faktisk er i den.

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar
Jeg ville enten gått for L4D2 eller COD MW2.

 

Anbefaler deg å lage en poll. :fun:

Næh, kanskje. Trenger ikke folk som går inn og stemmer og går ut, fordi de er fanboys etc. Vil ha deres mening om hva jeg burde kjøpe, bare.

 

@anotherzen,

Ser det er delte meninger om LFD/LFD2. Jeg elsker zombier og vil ha mer, men jeg ble litt fort lei eneren da. Vil egnetlig mest ha noe BioShock-aktig greier med zombier o.l. Fallout 3 liker jeg.

 

Tror jeg kan utelukke Borderlands nå, og. Dragon Age blir mer og mer interessant.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Left 4 Dead 2.. meh, kun om du synes det første var det beste

spillet i værden og må ha mere. Burde vært en dlc istedet for

et nytt spill.

 

Jeg er så lei av folk som sier det. Eneren var kjempebra, men toeren overgår det glatt. Det viktigste er at det er veldig mye mer variert, med tanke på alle våpnene og selve banene. Innholdsmessig er det nok til å kalle det en oppfølger. Dette hadde vært utrolig mye arbeid bare for en DLC. Eneren er liksom ikke spesielt morsomt lenger etter toeren.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Left 4 Dead 2.. meh, kun om du synes det første var det beste

spillet i værden og må ha mere. Burde vært en dlc istedet for

et nytt spill.

 

Jeg er så lei av folk som sier det. Eneren var kjempebra, men toeren overgår det glatt. Det viktigste er at det er veldig mye mer variert, med tanke på alle våpnene og selve banene. Innholdsmessig er det nok til å kalle det en oppfølger. Dette hadde vært utrolig mye arbeid bare for en DLC. Eneren er liksom ikke spesielt morsomt lenger etter toeren.

 

 

Tja synes det er helt greit at det lanseres som et nytt spill, men liker fortsatt eneren beder ettersom de nye special infected ødela for min del.

 

 

Hvorfor skriver dere LFD2? Det hetter vell fortsatt L4D2?

Lenke til kommentar
Hvis du liker rollespill vil jeg anbefale Dragon Age. Kanonbra spill som heller ikke krever så mye av PCen.
Fett. Hvilke spill kan det sammenlignes med?

 

Dragon Age er en spirituell oppfølger til Baldur's Gate, Neverwinter Nights og Star Wars: Knights of the Old Republic. Det minner mye om et gammeldags rollespill med mye dialog og kamper der du kan pause spillet og gi ordrer til alle folkene dine. Personlig gikk jeg fort lei da det ble for likt Baldur's Gate og Neverwinter Nights, men det har fått veldig bra kritikk over alt. :)

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler sterkt Assassins Creed 2 til PS3, er utvilsomt det beste spillet jeg noen gang har spilt

 

Er enig om at dette er noe alle som eier en PS3 bør ha! Har man ikke 1'eren så kjøp den først. Historien er så god, og drivende, at man ikke får nok! Har nettopp rundet 2'eren, og har lyst til å legge meg å sove helt til 3'eren kommer! Klarer ikke vente til slutten av historien!

 

Modern Warfare 2 er også en veldig god investering, som er verdt hver eneste krone. Bare trist at man spiller gjennom historien så fort.

 

Men 5 spill(spillserier) som er MUST-have til PS3:

 

Assassin's Creed 1 & 2

Uncharted 1 & 2

Modern Warfare 1 & 2 (Hele Call of Duty serien er genial)

GTA IV - Selv om det er skuffende at ekstrapakkene kun kommer til x360. Sviker fansen som de har levd på opp til da. Veldig skuffet da dette skjedde

Fallout 3 er heller ikke å styre unna! En av mine desiderte favoritter!

 

Når det er samling med gutta er jo ikke FIFA 10 eller SmackDown vs. RAW å komme unna i mine øyne! Kjempe kjekke spill dersom man har ett enormt konkuranse instinkt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...