sholli Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 saken er dette. Jeg sitter og gamer og koser meg med dette fantastiske spillet, får noen killstreaks og får sånn chopper gunner streak. hopper inn i helikopteret. og da fryser hele pc`n... virker ikke som at pc`n liker at jeg ser med helikoptercam. har også skjedd med thermalscoopes... spillet går jo helt glatt ellers. men med en gang jeg går å cam, eller thermal da fryser det og jeg får ikke gjort noe annet en og restarte pc`n? håper noen har noen gode svar på hvordan å få fikset dette problemet. hindrer meg ganske mye ingame Lenke til kommentar
jossy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) tror ikke feilen ligger i spillet, siden hele maskinen fryser slik du forklarer det. høres ut som at spillet bruker en ressurs (driver, API eller noe) fra OS'et som er utdatert og alt fryser? hmm.. prøv å oppdatere drivere.. hørtes grusomt ut da! samme skjer med PS3 da jeg spiller word at war zombie mod med 2 spillere, hver gang vi skal ta en rekord så fryser alt når vi har fått laser og tesla gun begge to oppgradert med monkey bombs og over 60k peng! edit: word at war hahaha.. *world Endret 23. november 2009 av jossy Lenke til kommentar
sholli Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 tror ikke feilen ligger i spillet, siden hele maskinen fryser slik du forklarer det. høres ut som at spillet bruker en ressurs (driver, API eller noe) fra OS'et som er utdatert og alt fryser? hmm.. prøv å oppdatere drivere.. hørtes grusomt ut da! samme skjer med PS3 da jeg spiller word at war zombie mod med 2 spillere, hver gang vi skal ta en rekord så fryser alt når vi har fått laser og tesla gun begge to oppgradert med monkey bombs og over 60k peng! edit: word at war hahaha.. *world skal prøve og oppdatere alle drivere jeg får til og komme tilbake til hvordan det gikk i morgen da:) men takker for svar så langt, så kommer jeg tilbake i morgen med update. Lenke til kommentar
sholli Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 tror ikke feilen ligger i spillet, siden hele maskinen fryser slik du forklarer det. høres ut som at spillet bruker en ressurs (driver, API eller noe) fra OS'et som er utdatert og alt fryser? hmm.. prøv å oppdatere drivere.. hørtes grusomt ut da! samme skjer med PS3 da jeg spiller word at war zombie mod med 2 spillere, hver gang vi skal ta en rekord så fryser alt når vi har fått laser og tesla gun begge to oppgradert med monkey bombs og over 60k peng! edit: word at war hahaha.. *world skal prøve og oppdatere alle drivere jeg får til og komme tilbake til hvordan det gikk i morgen da:) men takker for svar så langt, så kommer jeg tilbake i morgen med update. Jeg slettet "ClientRegistry.blob". Den ligger under Steam i programfiler. skrudde av antialiasin eller hva det nå heter. og disablet catalyst A.I. så funker bra så langt:D Lenke til kommentar
jossy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 tror ikke feilen ligger i spillet, siden hele maskinen fryser slik du forklarer det. høres ut som at spillet bruker en ressurs (driver, API eller noe) fra OS'et som er utdatert og alt fryser? hmm.. prøv å oppdatere drivere.. hørtes grusomt ut da! samme skjer med PS3 da jeg spiller word at war zombie mod med 2 spillere, hver gang vi skal ta en rekord så fryser alt når vi har fått laser og tesla gun begge to oppgradert med monkey bombs og over 60k peng! edit: word at war hahaha.. *world skal prøve og oppdatere alle drivere jeg får til og komme tilbake til hvordan det gikk i morgen da:) men takker for svar så langt, så kommer jeg tilbake i morgen med update. Jeg slettet "ClientRegistry.blob". Den ligger under Steam i programfiler. skrudde av antialiasin eller hva det nå heter. og disablet catalyst A.I. så funker bra så langt:D så bra! lykke til med gamingen! har kjøpt det til ps3, har ikke god nok pc men venter fortsatt på å få det, gleder meg mer til å få spillet enn hva jeg gleder meg til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå