Gå til innhold

[Løst]Modern warfare 2 Fryser!

Anbefalte innlegg

saken er dette. Jeg sitter og gamer og koser meg med dette fantastiske spillet, får noen killstreaks og får sånn chopper gunner streak. hopper inn i helikopteret. og da fryser hele pc`n... virker ikke som at pc`n liker at jeg ser med helikoptercam. har også skjedd med thermalscoopes... spillet går jo helt glatt ellers. men med en gang jeg går å cam, eller thermal da fryser det og jeg får ikke gjort noe annet en og restarte pc`n?

håper noen har noen gode svar på hvordan å få fikset dette problemet. hindrer meg ganske mye ingame :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke feilen ligger i spillet, siden hele maskinen fryser slik du forklarer det. høres ut som at spillet bruker en ressurs (driver, API eller noe) fra OS'et som er utdatert og alt fryser? hmm.. prøv å oppdatere drivere.. hørtes grusomt ut da! samme skjer med PS3 da jeg spiller word at war zombie mod med 2 spillere, hver gang vi skal ta en rekord så fryser alt når vi har fått laser og tesla gun begge to oppgradert med monkey bombs og over 60k peng! :p

edit: word at war hahaha.. :p *world

Endret av jossy
Lenke til kommentar
tror ikke feilen ligger i spillet, siden hele maskinen fryser slik du forklarer det. høres ut som at spillet bruker en ressurs (driver, API eller noe) fra OS'et som er utdatert og alt fryser? hmm.. prøv å oppdatere drivere.. hørtes grusomt ut da! samme skjer med PS3 da jeg spiller word at war zombie mod med 2 spillere, hver gang vi skal ta en rekord så fryser alt når vi har fått laser og tesla gun begge to oppgradert med monkey bombs og over 60k peng! :p

skal prøve og oppdatere alle drivere jeg får til og komme tilbake til hvordan det gikk i morgen da:) men takker for svar så langt, så kommer jeg tilbake i morgen med update.

Lenke til kommentar

skal prøve og oppdatere alle drivere jeg får til og komme tilbake til hvordan det gikk i morgen da:) men takker for svar så langt, så kommer jeg tilbake i morgen med update.

Jeg slettet "ClientRegistry.blob". Den ligger under Steam i programfiler.

skrudde av antialiasin eller hva det nå heter.

og disablet catalyst A.I.

så funker bra så langt:D

Lenke til kommentar

Jeg slettet "ClientRegistry.blob". Den ligger under Steam i programfiler.

skrudde av antialiasin eller hva det nå heter.

og disablet catalyst A.I.

så funker bra så langt:D

så bra! lykke til med gamingen! har kjøpt det til ps3, har ikke god nok pc :( men venter fortsatt på å få det, gleder meg mer til å få spillet enn hva jeg gleder meg til jul :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...