Nilsen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vi har fått inn Kova til test, er den like god som legenden Kone? Les mer Lenke til kommentar
MMM Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Antall knapper: 76 (inkl. musehjul) Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fin test, men en del repeterende... Er det mulig å sette funksjonsknappene til vanlige bokstaver? På den måten kan man f.eks. hive granat eller skru av/på mikrofon uten å fjerne fingrene fra w,a,s,d(,e,space,ctrl). Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nei, det blir nok heller Kone. Ikke hadde denne lys heller. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 At den ikke har lys er positivt for min del , ikke alle vil ha diskomus Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men har ikke denne lys, da? Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 At den ikke har lys er positivt for min del , ikke alle vil ha diskomus Det trenger da ikke være diskomus bare fordi den lyser Ser poenget ditt likevel, ikke alle vil ha en glorete og "pyntet" mus Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Test SteelSeries Xai! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men har ikke denne lys, da? Jo, så den hadde små lys på siden, kan godtas. Men liker Kone bedre. Lenke til kommentar
sacrife Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er ikke alle som liker en lettvekter, ofte er en liten tjukkas bedre i spill. Dette er helt klart en smakssak, så vi vil ikke trekke musen for slikt. - Litt for lett. Selvmotsigende? Ser ikke hvordan fysisk liten og ingen programvare er et minus når du kan fikse alt du ønsker på selve musen og størrelsen ser du jo ved kjøp. Det er jo ikke akkurat som om du blir overrasket over størrelsen når det er bilde av den? Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Blir nok heller QPAD 5K. Lenke til kommentar
RedLauK Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva er greia med så mye DPI på nyere muser? Hva skal man med 3200DPI? Greier meg mer en bra nok med 450, går så smooth i FPS og HoN Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Synes Kone er god nok, men kunne for all del skaffet med ein Kova siden jeg har lagt opp gaming. Den er litt mindre og ser unektelig lekker ut! Er på en måte litt sløs å skru av lysene på Kone'n når det allerede er påkostet produktet med litt lys, det rare er at den lyser opp rommet om nettene. Kova'n så fin ut med lysene på Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Får håpe den er bedre en den håpløse musa Kone. (Hvertfall har min Kone vært ustabil og upresis). Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kone er den beste gaming musa jeg har prøvd! Den ligger jo helt fantastisk i hånda, så bytte til lillebroren kommer nok ikke til å skje for mitt vedkommende! Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Enda en selvmotsigelse er følgende: + Plug and Play - Ingen programvare Ellers en skikkelig laber kvalitet over testen din. Her var det mye ord og mange settninger, lite action! Til dels bare fjas også.. Hva betyr f.eks. "Enkelte musepekere har en alt for lang rekkevidde på laseren, noe som gjør at du må løfte musen høyt uten å bevege hva enn som skjer på skjermen din." SKJERPINGS! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Enda en selvmotsigelse er følgende:+ Plug and Play - Ingen programvare Det er vel egentig ikke en selvbotsigelse, PuP betyr vel bare at ting funker rett ut av esken, men selvfølgelig blir ting bedre med eksta programvare, som man da kunne lagt ut for folk som trengte mer avanserte funsjoner. Hva betyr f.eks. "Enkelte musepekere har en alt for lang rekkevidde på laseren, noe som gjør at du må løfte musen høyt uten å bevege hva enn som skjer på skjermen din." Noen liker å kunne løfte opp musen fra musematten, og bevege den UTEN at musen rører seg på skjermen (hva det er godt for vet ikke jeg). Det er det det betyr. Alikevel skal jeg ikke si jeg er uenig i det andre du skriver, det var vel litt under ønsket kvalitet. Endret 23. november 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvor lenge holder scrollhjulet på denne musa mon tro? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Var det ikke slik at Roccat fikset Kone, slik at scrollhjulet holdt ut lenger? Eller? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvor lenge holder scrollhjulet på denne musa mon tro? På min Kone holdt det knapt ett par månder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå