aMo Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har oppdatert Metal Gear Solid 2 til v.2.0 som skal ha støtte for Radeon kortene (deriblant mitt 9500/9500pro).. Grafikken ble vesentlig bedre enn originalt, men AA er ikke å se (selv om den er skrudd aldri så mye på i cat 3.4 driveren).. Har skrudd AV "aplication preference" i ATI driveren, så det BURDE alltid være på.. men det virker ikke sånn i MGS2... Noen som vet noe? Har noen ideer? Grafikken i MGS2 er jo egentlig bare dritbra, men den kunne vært bedre med AA... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 prøv å gå tilbake til cat 3.2 Har hørt om mye tull med 3.4 driveren :-? Lenke til kommentar
aMo Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Nå er det sånn at oppsettet på MGS2 er veldig enkelt, det er ingen direkte oppsett på sånt, det er bare å velge en skjermdriver, så stiller man detaljene, så er man ferdig.. Jeg vet at AA og AF virker i f.eks Wolfenstein med cat 3.4, selv om det spillet ikke har noen instillinger for AA eller AF, så det hadde jo vært rart om driveren funka i ett spill og ikke et annet.. eller? Patchen til MGS2 som gir støtte for ATI kort, kom jo i ettertid, og opprinnelig var det et gforce spill, kan være derfor tror jeg, de korta er jo lite glade i AA og AF... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå