maxmhz Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Er det andre alternativer til isopranol. Svar rskt, eg trenger svaret kjapt...eg kan se om eg finner noe som kan erstatte det... Sånn som neglelakkfjerner, duger det?(ja, du hørte riktig) Visst du har fåttnl-fjerner på huda, så kjenner dere at den dunster vekk nesten med det samme. Det burde vel duge til å rense ei mus...? Svar kjapt! I repeat, FAAAASST!! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Neglakksfjerner duger greit til å rende ei mus, men ikke bruk det på cpu. I gammle dager var negllakksfjerner ren aceton, men nå har de i masse greier som skal være fuktighets givende slik at neglene ikke blir sprøe og huden rundt neglene ikke blir tørr når man bruker det. Men det skulle ikke ha noe skade på musa. Lenke til kommentar
extreme Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Neglelakkfjerner inneholder bl.a. aceton. Dra på en byggvarebutikk, der har de alle løsemidlene du kan tenke deg, inkl isoprop. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Kondensfjerner kjøpt for 14,- på shell er 60-100% isopropanol... Lenke til kommentar
extreme Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 23:23, okvangar skrev:Kondensfjerner kjøpt for 14,- på shell er 60-100% isopropanol... Ja, men denne er tilsatt diverse rustbeskyttende og smørende midler... Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Eg brukte terpentin til å rense musa med. Det funket! Men det viste seg til slutt at underflata til musa var et eller annet gale med. DEn var på en måte seigunder så den fikk j**** høg friksjon. Les den nyer tråden min for å hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå