Joakimd Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sleit selv med dette i dag, skulle møte noen kompiser i bergen sentrum, endte med at hele greien ble avlyst fordi ingen visste hvor noen var. Utrolig irriternde... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sleit selv med dette i dag, skulle møte noen kompiser i bergen sentrum, endte med at hele greien ble avlyst fordi ingen visste hvor noen var. Utrolig irriternde... Røyksignaler... du'h! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sleit selv med dette i dag, skulle møte noen kompiser i bergen sentrum, endte med at hele greien ble avlyst fordi ingen visste hvor noen var. Utrolig irriternde... Da gjør man som i gamledager vettu Avtal møtested på forhånd. Eller bruk MSN og Facebook. Selv kunne jeg ringe og sende SMS igjen i 17-tiden. Bor i nærheten av Nesttun. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Min bedre halvdel hadde sendt meg på butikken for å handle, som jo er en risikosport bare det. Akkurat da røk nettet og når jeg da febrilsk skulle ringe fordi jeg ble forvirret av en handleliste (skal ikke mye til for denne karen) så nådde jeg ikke sjefen fruen. Endte med at jeg kom hjem med alle ingrediensene til pizzaen, bortsett fra til pizzabunn vel å merke. Takk skal du f.... med ha Netcom Heldigvis har jeg på merkverdig vis klart å formere meg og jeg sendte en av mini-dotten ned for å kjøpe det som manglet. Det ble derfor hjemmelagd pizza på denne karen, til tross for Netcoms forsøk på sabotasje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke klag. Pizzadeig lager du selv av gjær, vann, hvetemel og litt vegetabilsk olje. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 funker fortsatt ikke!!! sykt irriterende... hatt mange problemer på jobb pga. netcom.. Jeg tror norge begynner å bli lei ALT med NETCOM!! Er Tele2 kunde jeg (og når de jo byttet over til Netcom, da ble jeg jo litt overrasket). Netcom har dårligere dekning der jeg bor enn hva Telenor har. Årsaken er nok hvilken vinkel antennen til hver operatør måtte befinne seg. Stedet jeg bor ligger ganske bra høyt i terrenget for å si det sånn, men det ligger dessverre en haug foran og mellom akkurat Netcom sin mobilantenne som skal dekke dette området, og en tredje operatør har montert mobilmast la oss si 0 meter fra der jeg bor . Kanskje du da burde vurdere den tredje operatøren da? Antar det er NetWorkNorway eller Mobiel Norway, eller hva de nå heter... Lenke til kommentar
G Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kan jo selvsagt vurdere den tredje operatøren, men da må jeg ha tid til å sette meg inn i fordelene og ulempene med bytte. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke klag. Pizzadeig lager du selv av gjær, vann, hvetemel og litt vegetabilsk olje. Kommer jo ikke langt kun med vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg