saladin waits for alice Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei alle sammen! Startet maskinen og skjermen (ikke fysisk) var delt i 4, med lilla/rosa bakgrunn, windows forteller meg at jeg kan enten starte maskinen på vanlig måte eller starte med noe som hetter opp-something-reperasjon (beklager, men skriften er veldig liten), og der holder den på i mange minutter til den til slutt sier at jeg skal kontakte "windows". Har maskinen da tatt helga, alstå sende til reparsjon, eller er det noe jeg kan gjøre? Det er forresten en HP bærbar. Min kamerat og meg mistenker grafikk kortet har svidd, men det vet ikke hvordan jeg kan bekrefte eller ikke. Hjelp? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Koble på en ekstern skjerm, har du samme problemet på den eksterne skjermen så er skjermkort ødelagt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Den eksterne skjermen reagerte ikke, huff Får vel sende den til reparasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå