knut-eirik Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Ønsker tilbakemeldinger på dette bildet, alt fra teknisk til komposisjon. f/4 1/2500 ISO 100, håndholdt med 17-50 EOS 400D. Endret på bilde, hva nå? Endret 23. november 2009 av teknikeren Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sykt dårlig:p Du ser hvor bildene er spleiset sammen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Om vi ser bort ifra at det er mulig å se hvor bildene er spleiset , liker jeg bildet . Herlig stemning Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Liker ikke det store utbrente område midt på bildet. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Sykt dårlig:p Du ser hvor bildene er spleiset sammen. Ser det nå, på full størrelse var det ikke synlig i photoshop Om vi ser bort ifra at det er mulig å se hvor bildene er spleiset , liker jeg bildet . Herlig stemning Takk :-) det var en fin morgen. Liker ikke det store utbrente område midt på bildet. Det er med hensikt, sola var ganske overveldene. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har hatt samme problemet selv. Svært, svært irriterende! Men bildet var lekkert... Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Om jeg ser bort fra utbrentet sola som var veldig forstyrrende og skille mellom bildene var det fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå