Phoncible Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har begynt å miste tilkoblingen til nettet sporadisk, gjerne når jeg akkurat har joinet en server inne i steam-spill, men også ellers. Er koblet via kabel til en Thomson 585i fra start.no, som leverer bredbåndet. Det er ingen andre i huset som har samme problem. Jeg er helt blank her, noen som kan hjelpe..? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 har samme problemet - til tider ihvertfall.. har trådløst nettverkskort(netgear) - kan hoppe inn på en cs server og plutselig bli disconnected, men også helt tilfeldig når jeg er på nettet og surfer.. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 - Teste med annen TP-kabel - Bytte nettverkskortdriver til en nyere / eldre. Er vel det første jeg ville testet, ettersom det ikke var samme problem for andre(?) Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Skal prøve dette - forstår ikke at jeg ikke har tenkt på dette selv virket ikke :S Endret 24. november 2009 av mihcaoj Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Har ikke noen flere nettverkskabler som er lange nok, men tror det er et softwareproblem. Blir stort sett disconnecta fra eks. spillservere rett etter jeg er kommet inn, men når jeg kommer ut i lobbyen så er jeg online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå