nikrus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Yåw, yåw! Jeg har et lite problem! Jeg hører ikke hva andre på xbox live sier, altfor lavt volum. Hvor kan jeg stille opp lyden? Og er lydkvaliteten på standard MS headsettet skikkelig shitty, eller er det are jeg som trenger høreapparat? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Yåw, yåw! Jeg har et lite problem! Jeg hører ikke hva andre på xbox live sier, altfor lavt volum. Hvor kan jeg stille opp lyden? Og er lydkvaliteten på standard MS headsettet skikkelig shitty, eller er det are jeg som trenger høreapparat? Headsetet er greit det, så om det var et spørsmål vil jeg anbefale høreapparat Regner med du har stilt på volumknappen så den er på maks, men er ofte lurt å be de du snakker med ta micen nærmere munnen, da det ikke er mye avstanden som skal til før man høres lav og litt langt borte ut. Jeg har en kompis som hele tiden dytter den vekk fra munnen og man må hele tiden pese han på å ta den nærmere, da ingen skjønner bæret av hva han prøver å si. Jeg har 3 stk av disse headsetene og er veldig fornøyd med mine i hvertfall Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Hmmmm, takk for hjelp. Volumet står selvklart på fullt, og tror ikke det er andre som har micen for langt ifra. Da jeg egentlig aldri har hørt hva noen har sagt. Hører at de sier noe, men for lavt til å hørehva. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Om det er så lavt vil jeg tro da det er noe galt med ditt headset. Om du setter den til å gi lyden ut av stereo i stedet for headset, er det like lavt der? Endret 23. november 2009 av archongamer Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 jeg hadde problemer med dette når jeg kjøpte xboxen.. alt av party og voice var syyyykt lavt... men etter 2 mnder eller no bare fikset det seg selv.. høyt og tydelig nå Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Stereo og headset like lavt. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Stereo er lavt hos meg og. Det er veldig viktig å sette headsetet RETT over øret. Litt skjevt og volumet faller drastisk. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Selv hører jeg alle i mitt eget party godt, men random personer i et spill jeg bare joiner så er lyden ikke så veldig høy, og veldig ofte uforståelig hva folk sier. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 har aldri hørt hva noen sier.. lyden i spillet overdøver alltid.. skulle gjerne fikset det men gidder ikke å skru ned lyden i spillet for å høre på masete fjortiser heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå