JVD Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 hei! jeg har hatt brennern i et par måneder og det ser ut som at det blir treigere for hver gang jeg brenner en cd. noen ganger tar det det 3min noen ganger tar det 6min-7min. er det noen som kan hjelpe meg? ps: da jeg fikk den funka alt greit og den brente en full cd på 2-3min Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg hadde et likens problem, men brenneren min var kun treg hvis jeg gjorde andre ting som surfe og Winamp. Det som hjalp for meg var å skru på DMA istede for PIO. Det kan du gjøre i Enhetsbehandling --> Egenskaper for Primær/Sekundær IDE-Kanal Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har samme brenner, og har ikke hatt problemer i det hele tatt med den. Har fungert utrolig bra, og har på sitt beste brent fulle 650 MB CDer på 2min50 sek. Som forrige innlegg var inne på, om du gjør noe annet så er den mer treg, men så avhenger det jo av både størrelse på CD og ikke minst om du skal ha flere filer på CD-R eller bare en enkelt stor fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå