Gå til innhold

Kan jeg spille modern warfare 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, kjørte testen fra linken. Hadde ikke fungert, p.g.a. skjermkortet.

Resten gikk gjennom med glans, har AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ og 2 Gb ram.

Hadde tenkt til og kjøpe det^^

Takk for svar uansett :yes:

Lenke til kommentar

jeg har et problem med spillet: har 2gb RAM 2.93 GHz og et nvidia geforce 9600gt grafikkkort, men allikevel kræsjer spillet av og til, hva kan det være?

N.B spillet er piratkopiert men det var ingen andre som hadde problemet.

edit: jeg sjekket pcen med canyourunit.com og den viste at det bare var manglende diskplass som ikke rakk opp (dette er på grunn av at spillet allerede er instalert men, allikevel kræsjer spillet (men det som er merkelig er at på lvl 2 kræsjet det etter en stund da jeg hadde spilt spillet (på bare den lvlen ikke den før) selv om det da jeg lagret midt i lvl 2 og slo av spillet og startet det igjen der jeg starte midt i lvl 2 kræsjet det ikke

Endret av zeezy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
edit: jeg sjekket pcen med canyourunit.com og den viste at det bare var manglende diskplass som ikke rakk opp (dette er på grunn av at spillet allerede er instalert men, allikevel kræsjer spillet (men det som er merkelig er at på lvl 2 kræsjet det etter en stund da jeg hadde spilt spillet (på bare den lvlen ikke den før) selv om det da jeg lagret midt i lvl 2 og slo av spillet og startet det igjen der jeg starte midt i lvl 2 kræsjet det ikke

Uhm.. what? Her suser du mye! :p Hva skal du frem til? =P

Lenke til kommentar

Uhm.. what? Her suser du mye! :p Hva skal du frem til? =P

jeg skal fram til at det virker som om pcen min ikke kan kjøre spillet for lenge i ett

Lenke til kommentar
jeg har et problem med spillet: har 2gb RAM 2.93 GHz og et nvidia geforce 9600gt grafikkkort, men allikevel kræsjer spillet av og til, hva kan det være?

N.B spillet er piratkopiert men det var ingen andre som hadde problemet.

Jeg piratkopierte det også, og det krasjer hos meg og. Spilt det to ganger bare siden jeg la det inn, kom vel til tredje oppdrag før jeg gikk lei. Glad jeg ikke betalte for det!

Prøv og kjøp spillet, og se om det fungerer da. Hvis ikke, har du i det minste mer krav på support enn når du piratkopierer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...