Gå til innhold

Get digital kabel-tv, hvilken PVR bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Ligger an til at jeg anskaffer digital-tv fra Get. Ser på nettsidene deres at de har totalt tre forskjellige dekodere å velge mellom. Jeg vil ha en med opptaksfunksjon, altså står det mellom en "Get box PVR" og og en "Get box HD-PVR".

Jeg skal bare ha Startpakken og i den ligger det vel ingen HD-kanaler. Er det da noen vits å ha HD-PVR'n? Har denne dekoderen noe ekstra funksjonalitet som gjør at jeg bør gå for den - selv om jeg ikke har HD-kanaler? Jeg mistenker at filmleie-tjenesten kun er tilgjengelig gjennom HD-PVR'n? Andre ting jeg bør vurdere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for link. Etter litt lesing fant jeg følgende forskjeller på de to boksene:

i) HD-PVR har HDMI i motsetning til standard-PVR'n.

ii) HD-PVR har mulighet for filmleie i motsetning til standard-PVR'n.

iii) HD-PVR har 2 tunere i motsetning til standard-PVR'n.

iv) HD-PVR har 250 GB HD i motsetning til standard-PVR'n (150 GB).

I tillegg virker det som om Get satser mer på HD-PVR'n med tanke på utrulling av fremtidige tjenester og funksjonalitet. Spørs om jeg ikke velger den på tross av at jeg ikke skal ha HD-kanaler.

Lenke til kommentar

Hvis du har flatskjerm så velger du HD-PVR. Viktigste grunnen er at bildet blir bedre med HDMI enn scart også ved ordinære sendinger. I tillegg er det det med filmleie og fremtidige tjenester. Og så kan man jo håpe at Get følger konkurenten og legger noen HD-kanaler i grunnpakka etter hvert....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...