Sanchez_ Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei! Jeg har lyst å skaffe meg ny halvakustisk kasegitar som ikke koster så altfor mye. Egentlig tenker jeg til en pris på rundt 3000-4500. Noen som har noen anbefalinger til det. Jeg tenker å evt kjøpe på nettbutikk i Norge, eller en butikk i Bergensområdet (Hagstrøm/Musik Magazinet) hvis de har noen gode alternativer til en viderekommen amatør Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Gå til Hagstrøm du. De har bra alternativer i den prisklassen. For ordens skyld, mener du en vanlig akustisk kassegitar med pickup, eller en halvakustisk? Sistnevnte betegner gjerne gitarer med en tynnere mn fortsatt hul kropp som ikke gir rare lyden akustisk og som har el-gitar pickuper. Geir Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Mener såklart stålstreng kassegitar med pickup Men ja, gikk til Hagstrøm, og det første de gjorde da jeg sa jeg skulle ha ny gitar, var å vise meg en Martingitar de nettop hadde fått inn på et heftig tilbud som jeg bare ikke kunne si nei til. Var på tilbud til 8000 fra 12000 tror jeg. Han sa at det gikk en grense mellom amatør og proffesjonelle gitarer til rundt 7-8000, og at de ville anbefale å legge mer penger i det hvis man er en litt viderekommen spiller (noe jeg er, har spilt i ca 5 år) og hvis man vil ha gitaren en stund å bruke den masse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå