Gå til innhold

Windows Mobile 6.5(htc) - exchange - slette kun på telefon

toth

Anbefalte innlegg

Heisann, sliter med å finne en option for dette. Det jeg ønsker er altså:

Å kunne slette emails på telefonen, uten at de forsvinner fra pc-outlooken. Dette bare for å ikke fylle opp telefonen, eller bare beholde dem jeg trenger på farten så det er mer oversiktelig.

Er dette mulig? Skulle det ikke være en "when deleting>keep on server"-option?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke om du bruker Exchange, da dette synkroniseres mot serveren. Dvs, innboksen du ser på telefonen er den samme innboksen som er på serveren. Alternativet vil være å bruke POP, da kan den laste ned en kopi. Sletter du den da på telefonen så sletter du den ikke på serveren(men dette må velges).

Eg har for øvrig ikke hatt problemer med at telefonen blir fylt opp pga dette. Om det allikevel er et problem så skal du kunne endre hvor mange dager med e-post du henter ned eller maks størrelse. Dette gjøres under alternativer for e-post under ActiveSync på telefonen.

Lenke til kommentar

Maks størrelse pr epost er stilt inn, samt "hent siste 7 dager" eller lignende. Men jeg antok at det gjaldt første synk, mener du at det til enhver tid kun befinner seg 7 siste dager i innboksen? Jeg regnte med den fyller på og fyller på, slik at om jeg synket første gang 7 november, vil innboksen inneholde all mail fra 1 november og fremover?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...