Nimrad Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Oppdaterte nettopp PS3-en min, og det er ikke noe facebook-ikon under "konto administrasjon". Hvorfor ikke? Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Nå er jeg sykt irritert på sony. Jeg fikk PS3 2 måneder før jeg fylte 18, så derfor lagde jeg meg en sub account. Nå viser det seg at i tillegg til at jeg må kjøpe ting via master accounten min så kan jeg heller ikke bruke facebook-integrasjonen som har kommet i den nye oppdateringen. Bli med meg og skriv klagebrev til sony for at det ikke er mulig å gjøre sub accounts til master accounts Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men har facebook kommet til PS3 a? Jeg vet vi har det på xbox, og at det vil komme til ps3, men trodde ikke det hadde kommet enda. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Joda, PS3 har fått Facebook med den nyeste firmwaren som kom denne uka. Selv har jeg oppdatert, og har fått Facebook-valgene under kontoadmin. Så hva som er feil hos TS vet jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Å, jammen da så, trodde ikke den kom ut enda jeg. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har heller ikke fått dette ikonet, selv på master kontoen min... Lenke til kommentar
fredes Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har heller ikke fått dette ikonet, selv på master kontoen min... Samme her. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dere er sikre på at dere har oppgradert til aller nyeste firmware? Merkelig at flere her ikke har fått det...det SKAL jo være der hvis dere har FW 3.10... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nå er jeg sykt irritert på sony. Jeg fikk PS3 2 måneder før jeg fylte 18, så derfor lagde jeg meg en sub account. Nå viser det seg at i tillegg til at jeg må kjøpe ting via master accounten min så kan jeg heller ikke bruke facebook-integrasjonen som har kommet i den nye oppdateringen. Hva har skjedd med ungdommen.. når begynte man å oppgi korrekt alder på internett før man fyller 18 år ? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 ja,la oss intigrere det mest uselless tingen på nettet på ps3'n,ja facepalm. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har heller ikke fått dette ikonet, selv på master kontoen min... Samme her. vært inne på kontoadministrasjon og aktivert facebook greiene? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har heller ikke fått dette ikonet, selv på master kontoen min... Samme her. vært inne på kontoadministrasjon og aktivert facebook greiene? Ja, har nyeste firmware'en. Men har fått fikset det nå, var noe tull med nette mitt -.- Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nå er jeg sykt irritert på sony. Jeg fikk PS3 2 måneder før jeg fylte 18, så derfor lagde jeg meg en sub account. Nå viser det seg at i tillegg til at jeg må kjøpe ting via master accounten min så kan jeg heller ikke bruke facebook-integrasjonen som har kommet i den nye oppdateringen. Hva har skjedd med ungdommen.. når begynte man å oppgi korrekt alder på internett før man fyller 18 år ? Er vel ikkje so mange som gjer det, men enkelte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå