Welhaven Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Hehe dæven folk ble hissige her inne da.. Artig. Som jeg nevnte tidligere, så er det ikke noe jeg har planer om å gjøre :-) Men jeg er så sinnsykt nysgjerrig, så kunne vurdert det som et eksperiment for å sjekke hvordan det fungerte. Hehe dæven folk ble hissige her inne da.. Artig. Som jeg nevnte tidligere, så er det ikke noe jeg har planer om å gjøre :-) Men jeg er så sinnsykt nysgjerrig, så kunne vurdert det som et eksperiment for å sjekke hvordan det fungerte. Hehe dæven folk ble hissige her inne da.. Artig. Som jeg nevnte tidligere, så er det ikke noe jeg har planer om å gjøre :-) Men jeg er så sinnsykt nysgjerrig, så kunne vurdert det som et eksperiment for å sjekke hvordan det fungerte. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette skjer forresten i filmen Upperdog Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 http://idump4u.com/ Haeha Ikke akkurat det samme da, men, lamt uansett. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Welhaven du er min helt. Fortsett å være en rå fyr! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Eller du kan gjøre som eksdama mi, sende en mail for å fortelle at du ikke har følelser for meg lenger... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Syns forslaget var teoretisk genialt, men i virkeligheten ville det nok ikke fungert. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er sikkert nok å skifte status på facebook til singel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå