Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Leie fyr for å få dame til å være utro?

Anbefalte innlegg

Kom over en interessant problemstilling jeg lurer på, når det gjelder å ta det siste steget for å bryte seg fri fra dama si.

Det gjelder da om man skulle havne i en situasjon hvor det beste er å gjøre det slutt, men det er jævlig vanskelig å få det til. På bakgrunn lurte jeg derfor på om noen har vært borti eller hørt om dette? Altså at man leier inn en fyr, for å forføre sin kjæreste eller kone til å være utro?

Sinnsykt lett å gjøre det ferdig etterpå da.

Hehe hadde faktisk vært helt sinnsykt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erm.. Det er kanskje det mest umoralske og skitne jeg kan komme på for å gjøre det enklere for seg selv å slå opp. Makan til egoistiske greier tror jeg man skal lete lenge etter.

Selv om man er på tampen av et forhold, så burde det være mulig å ha såpass respekt for dama si at man ikke sender henne på en guilt-trip uten like. Ikke at det nødvendigvis ville fungert å leie inn en fyr etter som faktisk dama har egne meninger, og ikke nødvendigvis ville vært utro selv om muligheten bød seg.

Lenke til kommentar
Erm.. Det er kanskje det mest umoralske og skitne jeg kan komme på for å gjøre det enklere for seg selv å slå opp. Makan til egoistiske greier tror jeg man skal lete lenge etter.

Selv om man er på tampen av et forhold, så burde det være mulig å ha såpass respekt for dama si at man ikke sender henne på en guilt-trip uten like. Ikke at det nødvendigvis ville fungert å leie inn en fyr etter som faktisk dama har egne meninger, og ikke nødvendigvis ville vært utro selv om muligheten bød seg.

Er faktisk ganske enig i den der! Som nevnt tidligere så var det bare en tanke som slo meg inn, og er egentlig ute etter synspunkter. Tror jeg har sett en film eller noe med lignende historie.

Derimot på en annen side, om hun hadde fått guilt-trip, så er jo det nettopp fordi hun grep muligheten når den bød seg. Er dette et forhold man ville investert på?

Lenke til kommentar
Jeg er såpass old school at er man misfornøyd med forholdet så slår man opp. Ikke venter på at den andre skal være utro slik at man kan dra med god samvittighet.

Jeez, du er bare 1990, da :b

Nei, men alvorlig talt. Folk gjør virkelig de merkeligste ting for å slippe unna konfrontasjoner og ansvar. Livet er ikke et seilas uten bølger og mørke skyer innimellom. Alle valg har sine konsekvenser, og om du ikke engang klarer å slå opp med kjæresten din på en ordentlig måte, har du ingenting i et forhold å gjøre i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Gjest Little_Pixie

Jeg kjenner i hvertfall en dame som hadde planlagt hvordan hun skulle slå opp på en lettere måte og vinne rettsaken om pengene etter brudde. Hun var utro hele tida. Til slutt tok jo mannen henne på fersken og slå henne. Dermed ble all skyld automatisk lagt på ham. Han var den voldelige ektemannen. Dama fikk penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...