Lastviking Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg får ikke stoppa maskina fra OS (XP). Den bare restarter, så er jeg like langt. Noen forslag? 2500+ barton A7N8X (ASUS) geeforce 2GTS Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Får du kanskje blåskjerm i det den skal til å slå seg av? Prøv System Properties - Advanced - Startup and Recovery Settings - ta vekk haken på Automatically restart. Lenke til kommentar
Lastviking Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Takk ska du ha. Hjem å teste Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hadde dette problemet med fruens maskin i over ett år... helt til jeg dro ut 3Com nettverkskortet, og alt funka fint. Du skulle ikke tilfeldigvis ha ett av disse i maskinen? Lenke til kommentar
Lastviking Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Hadde dette problemet med fruens maskin i over ett år... helt til jeg dro ut 3Com nettverkskortet, og alt funka fint. Du skulle ikke tilfeldigvis ha ett av disse i maskinen? Jo, det er to nettverkskort i hovedkortet, og et av dem er 3COM. Hva gjør jeg om det krangler? :o Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Prøv i første omgang å disable det i bios. Har mine tvil om at dette er feilen, i og med at det er et integrert nettverkskort, men det er alltid verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå