Aleksander Eide Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Grattis alle dere med Symbian Nå gjelder det å laste over noen fine offline playlists og sette inn stereo i bilen med aux inngang! (som jeg gjorde i dag). Skulle ønske offline playslistene kunne spilles av med iPhones innebygde musikkspiller og kunne styres med stemmestyring slik den vanlige musikkspilleren kan. (jeg digger å stemmestyre musikken fra bluetooth headsettet!) Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 JAY! YAY! Min er symbian s60 3rd (5630 xpressmusic), og er glad for at denne ikke støttes. hadde gledet meg til dette Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) JAY! YAY! Min er symbian s60 3rd (5630 xpressmusic), og er glad for at denne ikke støttes. hadde gledet meg til dette ??? Den støttes da den - sjekk http://m.spotify.com Endret 23. november 2009 av Transponder79 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men hva slags kvalitet er det på de filene du laster ned da? Om noen skjønner hva jeg mener? (190kbs mp3/320kbs mp3 etc) Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men hva slags kvalitet er det på de filene du laster ned da? Om noen skjønner hva jeg mener? (190kbs mp3/320kbs mp3 etc) 160kbps for gratispassasjerer og 320kbps for betalende kunder tror jeg det er. Med andre ord en veldig god grunn til å betale (i tillegg til at man slipper reklame og kan bruke musikken på mobile enheter såklart). Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvor mye plass tar da en 320kbs fil da, sånn omtrentlig? Like mye plass som en mp3 fil i samme kvalitet? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Spotify bruker 160 kb/s og 320 kb/s Ogg Vorbis. Tror det gir noe bedre lydkvalitet per kb enn mp3. På mobilklienten brukes 160 kb/s. På pc kan man velge mellom 160 kb/s og 320 kb/s hvis man har premium. En sang på 4 min tar 4,8 MB med 160 kb/s kvalitet. Endret 23. november 2009 av trygveaa Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Takk for svar. Kunne ønsket meg minst 320kbs jeg da men, kommer kanskje etterhvert? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dettte ble en bra dag, endelig, venta lenge på dette. Syns det er merkelig at folk syns det er gale at de må betale nærmest en symbolsk sum for musikken, men det har vel med at de yngste i samfunnet ikke er vant til å betale for musikk. Jeg er vant til å betale 200 kr for en cd så jeg hadde glatt betalt mye mer enn 99 kr. Jeg syns det er sykt billig. Veldig fornøyd med applikasjonen. Har ikke fått prøvd den utenfor 3g sone ennå, men får testa det i morra. Funne 2 feil da. På min N97 fungerer den ikke med tastaturet, den fungerer slik det gjør på f.eks 5800 Og andre feilien er at når jeg søker opp en sang får jeg ikke lagt den til en eksisterende spilleliste. Det går ann å velge det, men det skjer ikke. Velger jeg å lagre sangen til en ny spilleliste fungerer det. Noen andre som opplever samme problem? På min 5800 har jeg samme problem med at jeg ikke får lagt til sanger i eksisterende spillelister...plagsomt! Men av positive bemerkninger; brukergrensesnittet er mye bedre enn på iPod Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ENDELIG! Dette har jeg virkelig ventet på! Med mobiltilgang mener jeg et premiumabonnement til spotify er forsvarlig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ENDELIG! Dette har jeg virkelig ventet på! Med mobiltilgang mener jeg et premiumabonnement til spotify er forsvarlig. Det er det jeg har ventet på selv.. Gikk egentlig ut i fra at det ble til at jeg måtte kjøpe android mobil.. Men dette var billigere =) Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dettte ble en bra dag, endelig, venta lenge på dette. Syns det er merkelig at folk syns det er gale at de må betale nærmest en symbolsk sum for musikken, men det har vel med at de yngste i samfunnet ikke er vant til å betale for musikk. Jeg er vant til å betale 200 kr for en cd så jeg hadde glatt betalt mye mer enn 99 kr. Jeg syns det er sykt billig. Veldig fornøyd med applikasjonen. Har ikke fått prøvd den utenfor 3g sone ennå, men får testa det i morra. Funne 2 feil da. På min N97 fungerer den ikke med tastaturet, den fungerer slik det gjør på f.eks 5800 Og andre feilien er at når jeg søker opp en sang får jeg ikke lagt den til en eksisterende spilleliste. Det går ann å velge det, men det skjer ikke. Velger jeg å lagre sangen til en ny spilleliste fungerer det. Noen andre som opplever samme problem? På min 5800 har jeg samme problem med at jeg ikke får lagt til sanger i eksisterende spillelister...plagsomt! Men av positive bemerkninger; brukergrensesnittet er mye bedre enn på iPod Jeg får heller ikke lagt til spor og album i eksisterende spilleliste, jeg har også Nokia 5800. Regner med dette blir fikset fortere enn svint. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vil oppdateringer skje via programmet. Eller må man gjøre noe selv? Lenke til kommentar
akle Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg ble skikkelig overrasket over hvor greit brukergrensesnittet var. Kommer vel helt til å kutte ut å ha musikk på telefonen. Ser jo ingen fordel i det lenger:-P Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hørt at bitraten er 160 kbps i mp3. Er den høyere hvis man har Premium? 160 kbps er nesten litt latterlig når jeg investerte så mye som jeg gjorde i hodetelefonene mine Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Spotify bruker Ogg Vorbis, ikke mp3. Tror den skal gi noe bedre lydkvalitet enn mp3 i tilsvarende bitrate. På mobilen er det 160 kb/s. På PCen kan man velge mellom 160 kb/s og 320 kb/s hvis man har premium. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 på min n95 står det at jeg ikke har nok memory til å vise artist info, dermed må jeg huske navnet på sangen, og kan ikke bare søke etter artist og deretter finne sangen. Ganske irriterende egentlig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 på min n95 står det at jeg ikke har nok memory til å vise artist info, dermed må jeg huske navnet på sangen, og kan ikke bare søke etter artist og deretter finne sangen. Ganske irriterende egentlig. Prøve å slette litt på minnebrikken kanskje? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kommet over 3 "feil" på min N97. Det fysiske tastaturet fungerer ikke - dette er litt dumt da jeg ikke er så kjapp på skjermtastaturet. Får ikke lagt til sanger på eksisterende spillelister - dette er veldig dumt Dersom klokkealarmen, kalenderalarmen eller noen ringer mens e spiller musikk pauser musikken, naturligvis, men da skjer det ingenting når e trykker play igjen. Må velge forige eller neste sang for å få den til og begynne å spille igjen - ikke noen krise men litt irriterende. Har hatt lange vakter på jobb. Brukte spotify 16 timer i strekk i går. Veldig dornøyd. Fungerer uten problem utenfor 3G dekning. Har ikke opplevd problemer med avspilling. Hadde vært digg om søkefunksjonen også fungerte i offline modus. Slik man kunne søke blant sangene som ligger på telefonen. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hadde vært digg om søkefunksjonen også fungerte i offline modus. Slik man kunne søke blant sangene som ligger på telefonen. Det er det jeg opplever som største irritasjonsmoment også, at jeg ikke kan søke opp sanger/album/artister blant offline-innholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg