bIsk0p Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 I følge teknisk info, så kan du logge inn og installere på så mange som du vil, men bare en vil kunne spille musikken: Can I use Spotify from multiple locations? Yes, you can install Spotify on as many computers as you like. You may be logged in to Spotify from several computers simultaneously, but you can only play music on one computer at a time. The music at your other computers will automatically be paused. If you want to install Spotify on more than one computer simply download the program again and log in with your existing username and password, there is no need for an invite token. De kan vel ikke sjekke om musikken spilles av fra flere enheter når du bruker offline modus.. Dette vil jo krevd nett tilgang, noe som er hele poenget med offline... Lenke til kommentar
OddvarM Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Heeeerlig funker til min gamle N95. Kjapp og enkel. Nå vart jeg glad Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dettte ble en bra dag, endelig, venta lenge på dette. Syns det er merkelig at folk syns det er gale at de må betale nærmest en symbolsk sum for musikken, men det har vel med at de yngste i samfunnet ikke er vant til å betale for musikk. Jeg er vant til å betale 200 kr for en cd så jeg hadde glatt betalt mye mer enn 99 kr. Jeg syns det er sykt billig. Veldig fornøyd med applikasjonen. Har ikke fått prøvd den utenfor 3g sone ennå, men får testa det i morra. Funne 2 feil da. På min N97 fungerer den ikke med tastaturet, den fungerer slik det gjør på f.eks 5800 Og andre feilien er at når jeg søker opp en sang får jeg ikke lagt den til en eksisterende spilleliste. Det går ann å velge det, men det skjer ikke. Velger jeg å lagre sangen til en ny spilleliste fungerer det. Noen andre som opplever samme problem? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Oppgraderte Spotify til Premium, la inn applikasjonen på min Omnia HD og lastet over 1600 sanger. Lytter i offline-modus nå, fungerer helt knall. Veldig fornøyd så langt! Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Holder også på å laste ned. Syns den er treg og overføre. Det var den på ipod touch også.. Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 håper det kommer på windows mobile straks å da Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Holder også på å laste ned. Syns den er treg og overføre. Det var den på ipod touch også.. Ja, den tok sin tid. Lå i over en time før 1500 sanger var på plass. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kan ikke akkurat klage på at det er treigt da. Hvis hver sang gjennomsnittlig er på 4 min, så gikk den nedlastingen din gjennomsnittlig på 2 MB/s, som er ganske raskt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kan ikke akkurat klage på at det er treigt da. Hvis hver sang gjennomsnittlig er på 4 min, så gikk den nedlastingen din gjennomsnittlig på 2 MB/s, som er ganske raskt. Jeg klager egentlig ikke, bare påpeker at det tok tid. Aner ikke hvor stor hver fil er i snitt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fantastisk, da blir det premium på meg også Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kan bekrefte att den funker fint på N82. PS. Spotify har ingen planer om windows mobile support... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hadde vært artig å få lese noe statistikk over hvor mange Premium abonnenter som ble opprettet i dag. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Spør igjen. Noen som kan anbefale en rimelig mobil som har støtte for Spotify? Bør helst ikke overstige 2000kr dersom det er mulig Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 På min E71 fungerer det helt utmerket. Liker veldig godt menyoppsettet og brukervennligheten. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Spør igjen. Noen som kan anbefale en rimelig mobil som har støtte for Spotify? Bør helst ikke overstige 2000kr dersom det er mulig Du får vel 5800 ganske billig? Sjekk prisguiden opp mot lista over telefoner som støttes. Endret 23. november 2009 av EldarH Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det finnes ingen måte å synce filene fra pc til mobil, er man nødt til å laste ned direkte på mobilen? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det finnes ingen måte å synce filene fra pc til mobil, er man nødt til å laste ned direkte på mobilen? Det fungerer kun fra wlan/mobilnettet til mobilen, ikke fra pc til mobil. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Okay, da har jeg gjort det "riktig" til nå. Ser at jeg må gå til innkjøp av et 8gb eller 16gb microsd-kort Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Holder også på å laste ned. Syns den er treg og overføre. Det var den på ipod touch også.. Det har nok en viss sammenheng med at titusenvis av mennesker syncer samtidig nå. På ipod touch gikk det jo også utrolig sakte de første par dagene men etter et par dager gikk det lynraskt. Jeg bruker forresten også Nokia 5800 - klienten er helt eksemplarisk (og i motsetning til enkelte andre plattformer *kremt* kan jeg gjøre andre ting samtidig som jeg hører på/streamer til Spotify) Endret 23. november 2009 av Transponder79 Lenke til kommentar
Thel Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fungerer helt utmerket på min 5800! Har ikke lagt inn så mange spillelister enda, men hele opplegget skulle passe utmerket til mitt bruk! Kommer jeg på en kul sang hos en kompis, så kan jeg bare legge den til i offline spillelisten min fra hans wlan! Og må innrømme at det er behagelig å slippe reklamen på pc'en også! Har bare ikke brukt spotify nok på pc'en til å ha premium, ettersom jeg hovedsaklig hører på musikk når jeg er i "farta". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg