Darth Invidia Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ok, som så mange andre her har jeg et lite dameproblem. Dvs jeg er litt usikker på hvordan jeg skal tolke hennes "oppførsel". Ok the basics. Vi møttes på nettet via en dating side. Vi fikk god kontakt og byttet til å bruke msn og webcam. Vi har til tider timeslange samtaler på denne måten. Jeg har også fått telefonnummeret hennes, og vi har møttes IRL, hvor vi også pratet mye. Vi har pratet om alt og ingenting, og hun har delt ting til meg som hun ikke deler til hvem som helst (tror jeg da). Nylig viste jeg litt xtra interesse i henne. Hennes reaksjon var at hun så på meg som en venn. (Fair enough) Jeg vet at hun bare har gitt msn adr sin til noen få personer fra denne datingsiden Jeg vet at ingen andre har fått telefonnummeret hennes, og hun har ikke møtt noen andre derfra IRL. Hun har tatt kontakt uoppfordret bare for å prate om alt og ingenting (før og etter jeg viste interesse), ett tema vi har vært innom flere ganger har vært tidligere forhold og hun har faktisk tatt et par "what if" scenarioer om henne og meg, og hvordan ting ville fungert med oss. Og jeg vet hun har visse "trust-issues" med folk generellt. Jeg har ingen problemer med å være venner, (missforstå meg rett, jeg skulle virkelig ønske det var noe mer der). Men jeg føler på en måte at hun har gitt uttrykk for noe mer da. Så, jeg har to teorier, og jeg vil vite hva dere her inne ville satset på var den riktige. NR 1. Hun er ikke interessert og vil bare være venner. NR 2. Hun er muligens interessert, men føler at jeg går for fort fram ved å vise interesse såpass tidlig (kjent hverandre ca 1mnd) Skal også nevnes her at min interesse er av typen; Jeg vil bli bedre kjent med henne, jeg føler en viss trygghet når vi prater/er sammen, og ser absolutt potensiale for at jeg kunne blitt glad i henne, jeg liker allerede personligheten og synes hun er veldig attraktiv. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Gå for gull Hehe, Will Do! hva har jeg å tape egentlig? skal ikke mer til enn en liten kommentar før man ser ting LITT klarere.. Endret 23. november 2009 av Darth Invidia Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Japp, hva har du egentlig å tape? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Veldig vanskelig å si akkurat hvordan hun står i saken, men den eneste måten du kan finne ut av det på, er å prøve deg. Fortsett med flørtingen og prøv deg på kysset så fort muligheten byr seg. Det vil gå en av veiene, men uansett hvilken vei det går, så er utfallet mye bedre enn å gå rundt å leve i usikkerheten. Ta sjangsen og prøv deg. Eneste tilfellet du har noe å tape er hvis du ikke prøver deg og sikter deg rett inn i vennefella. Lykke til Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Hehe ja vennefella er en kjent sti for meg, får prøve å gå utenom for en gangs skyld Jeg har vel ikkeno å tape utenom å bli litt flau viss det går dritt, men satser på at det går bra. God Selvtillit = Første steg på veien Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hva skal du bli flau etter? Det er ikke noe flaut i å ha følelser, og det er jo faktisk hun som burde være flau i den eventuelle situasjonen. Det er jo hun som går tapende ut av det hvis hun ikke har følelser for deg. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Hva skal du bli flau etter? Det er ikke noe flaut i å ha følelser, og det er jo faktisk hun som burde være flau i den eventuelle situasjonen. Det er jo hun som går tapende ut av det hvis hun ikke har følelser for deg. aaaw smigrende ord hehe men du har vel rett der også. hennes tap i tilfelle. TAKKER Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det kan være problematisk å få romantiske følelser for noen man ikke har hatt noen form for fysisk kontakt med. Ta henne med på en kopp kaffe Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Det kan være problematisk å få romantiske følelser for noen man ikke har hatt noen form for fysisk kontakt med. Ta henne med på en kopp kaffe yup, vi har hengt litt sammen, tok litt initiativ til å øke det i går også, så får se hva som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå