Gå til innhold

BlueRay-spiller uten vifte

Anbefalte innlegg

Hei,

Har kjøpt en Samsung BDP1580XEE på Elkjøp.

Denne har en vifte som støyer en del. Den vil nok også støye mer etter hvert som det samler seg støv i vifta.

Lurer på tips om andre spillere ikke har vifte eller som evt er spesielt støysvake.

Evt lurer jeg på om den jevne vanlige DVD-spiller har vifte. Og tips i så måte.

Prisnivå ca 1500 kr.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Det billigste er nok kanskje heller å kjøpe en ny vifte til den, og bytte selv. Det er en helt standard PC vifte, med standard plugg, så er det bare å bytte. (Garantien ryker selvfølgelig)

Men rart at den bråker, det skal det nok ikke. Sikker på at det ikke er drivverket du hører?

Har en BD-1580 stående i gangen som skal til min tante i dag, så jeg kan sjekke om den bråker når jeg kopler den opp. Men hadde en BD-1500 for en stund tilbake, og hørte jeg aldri viften på.

Så hvis jeg ikke hører noe når jeg kopler opp spilleren senere idag, så ville jeg ha reklamert på den.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

At spilleren også har vifte betyr ikke at den faktisk brukes heller.

Satte inn den sonefri chipen i min kompis sin Oppo, og gadd ikke sette på lokket når jeg testet om det funket som det skulle. Og viften der gikk ikke i det hele tatt.

Så enkelte av dem er nok temperatur styrt, slik at de kan brukes i land som har en gjennomsnitts temperatur på det dobbelte av det norske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...