zezamsen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skal ha tentamen i engelsk på torsdag, og vi skal lage regelbok. Trenger noen fine regler Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvilket klassetrinn snakker vi om? Lenke til kommentar
zezamsen Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 9. trinn Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vist du finner deg en engelsk roman av en eller an type kan du tjene en del på å hente ut ord og utrykk ol. Lærere flest elsker gode ord og utrykk Lenke til kommentar
zezamsen Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Vist du finner deg en engelsk roman av en eller an type kan du tjene en del på å hente ut ord og utrykk ol. Lærere flest elsker gode ord og utrykk Takk skal du ha Lenke til kommentar
cyan87 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Riktig bruk av apostrofer er 1000 ganger mer behagelig å lese. I'm yours (jeg er din) ikke I'm your's That's his : That is his (den tilhører han) Kari's house (Kari sitt hus) Thomas' house (Thomas sitt hus) Denne er lånt fra Wiki, og forklarer det meste: * My sister's friend's investments (the investments belonging to a friend of my sister) * My sister's friends' investments (the investments belonging to several friends of my sister) * My sisters' friend's investments (the investments belonging to a friend of several of my sisters) * My sisters' friends' investments (the investments belonging to several friends of several of my sisters) Dette er jo selvfølgelig ganske pirk når man går i 9., men lærte meg selv sånne ting ganske tidlig, og hjalp hvertfall på karakterene mine. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå