TheCatIsALie Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Hei. I går filmet jeg det siste jeg skulle for min "CoH3" walktrough. Jeg har gjort dem til HD 16:9 med VirtualDub, men når jeg legger på vannmerke o.l. med Vegas Pro 9 og renderer, ender jeg opp med noe som minner om 16:11 eller noe. Jeg har sett masse på guider o.l., men dette skjer alltid.. Noen som kan enten gi med veeeldig grundig guide, eller lage en template greie om å forklare er vanskelig? ------- Kommer forklarende video senere. Endret 23. november 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei. I går filmet jeg det siste jeg skulle for min "CoH3" walktrough. Jeg har gjort dem til HD 16:9 med VirtualDub, men når jeg legger på vannmerke o.l. med Vegas Pro 9 og renderer, ender jeg opp med noe som minner om 16:11 eller noe. Jeg har sett masse på guider o.l., men dette skjer alltid.. Noen som kan enten gi med veeeldig grundig guide, eller lage en template greie om å forklare er vanskelig? ------- Kommer forklarende video senere. Mulig feil pixelrate, sjekk under project property. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Var kodekfeil: http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=74020 ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå