jacoobholm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har hørt masse om at man skal spise mye for å holde forbrenning oppe og gå ned i vekt og for å holde seg oppegående etc.. Men så fant jeg denne, som sier noe helt annet og den har masse kilder. Noen kommentarer? /Jacob Holm Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er ikke lurt å stappe i seg mat hele tiden om man ikke trener. Det er vel egentlig ganske opplagt. Men jeg tenker det beste er 3 faste måltider i tilleg til frukt og andre sunne typer "snacks" Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 I studier hvor man sammenligner færre (2-3 måltider) mot flere (6-9 måltider) ser man ingen forskjell i energiforbruket. Derfor er det ikke noe hold i at man må spise flere måltider for å opprettholde forbrenningen. Det er likevel et poeng at man i flere studier konkluderer med en bedre metthetsfølelse ved å spise ofte. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Ok, hørres logisk ut. Jeg får lete litt mer etter undersøkelser angående metthetsfølelse. Takker for svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå