bandreas Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde vært sweet å slippe å stikke fra 4 av 5 games pga dårlig latency ja... Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Hadde vært sweet å slippe å stikke fra 4 av 5 games pga dårlig latency ja... I hear you brother... Endret 5. desember 2009 av Martin.F Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Fail! - på PC vel og merke. Endret 5. desember 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
BLaxxR Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Success! har det på PC og er SVÆRT fornøyd. Pluss siden Drit bra Singleplayer og multiplayer! Masse å customize på MP delen levle perks og mange challenges og unluckables til ALLE våpen JEG synes det er bra med steam når man skal joine andre venner osv. Minus siden Ikke dedikerte servere er vell et stort minus kort singleplayer og kan være litt for enkel (synes jeg igjen) mange store baner og kjedelige på multiplayer delen. noe bugs . . . ellers er det drrit bra synes jeg Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Success!har det på PC og er SVÆRT fornøyd. Pluss siden Drit bra Singleplayer og multiplayer! Masse å customize på MP delen levle perks og mange challenges og unluckables til ALLE våpen JEG synes det er bra med steam når man skal joine andre venner osv. Minus siden Ikke dedikerte servere er vell et stort minus kort singleplayer og kan være litt for enkel (synes jeg igjen) mange store baner og kjedelige på multiplayer delen. noe bugs . . . ellers er det drrit bra synes jeg Aldri opplevd at host må byttes? Har skjedd 2 ganger på en runde for meg.. irriterer meg grønn.. Og skammelig mye lagg.. Dette er visstnok bare pga det fordømte server-faenskapet men.. Men mange fine våpen og masse ekstra rundt der, ja. Lenke til kommentar
BLaxxR Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Success!har det på PC og er SVÆRT fornøyd. Pluss siden Drit bra Singleplayer og multiplayer! Masse å customize på MP delen levle perks og mange challenges og unluckables til ALLE våpen JEG synes det er bra med steam når man skal joine andre venner osv. Minus siden Ikke dedikerte servere er vell et stort minus kort singleplayer og kan være litt for enkel (synes jeg igjen) mange store baner og kjedelige på multiplayer delen. noe bugs . . . ellers er det drrit bra synes jeg Aldri opplevd at host må byttes? Har skjedd 2 ganger på en runde for meg.. irriterer meg grønn.. Og skammelig mye lagg.. Dette er visstnok bare pga det fordømte server-faenskapet men.. Men mange fine våpen og masse ekstra rundt der, ja. Ops glemte det! Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Må ærlig si at til nå så har MW2 vørt pretty much en stor fail! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå