TheMartine Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Den tid hvor "alle" jenter på nettet egentlig var fjortisgutter med for mye fritid er nok forbi. Jeg har møtt et helt hav av folk fra nettet, både fra forum og fra datingsider, og 90% har vist seg å være omtrent akkurat som de virket mens vi ble kjent via nett. Det er bare å ta sjansen å hoppe i det. Skulle hun vise seg å være helt annerledes og langt fra slik du håpet, så vet du i hvert fall for sikkert at hun ikke er din type. Skulle hun vise seg å være drømmedama, så har du funnet gull. Vinn-vinn. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Den tid hvor "alle" jenter på nettet egentlig var fjortisgutter med for mye fritid er nok forbi. Enig med den. Eller, "alle" fjortisjenter på nett er som regel fortsatt fjortisgutter, men hvis jeg forsto deg riktig, faller du ikke under den alderskategorien Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Haha, nææh. Jeg er et par hakk over den kategorien nå, gitt. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Og 'Magnus24' og en jente på 23 sier vel også sitt Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vel, du har vel ingenting å tape uansett å gi det en sjans. Det var sånn jeg fant min drømmemann. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Eneste jeg kan si: Du har ingenting å tape på det. Absolutt ingenting. Null. Nada. do it DO IT! Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du kan få: en venn Du kan få: en drømmedame Du kan få: en morsom opplevelse Du kan "tape" kontakt, men da er det ikke en du ville hatt i første omgang viss det er slik hum oppfører seg. Er som å satse 8kr på tipping, taper du er det så lite at du driter i det, men du KAN vinne 80 000. du ser her at du kan vinne så evig mye mer enn du satser Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du kan få: en vennDu kan få: en drømmedame Du kan få: en morsom opplevelse my thoughts exactly. Det er win-win uansett hvordan du snur og vrir på det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har et spørsmål; Hva sier man til folk man kjenner når man har fått seg kjæreste gjennom nettet, og man blir spurt hvordan man møttes? Og ikke svar "sannheten", fordi i mange situasjoner er ikke det sosiale stigmaet verdt prisen. Altså, jeg vil ha et svar som alle kjøper, gjerne et gørr kjedelig ett, sånn at ingen tenker på det eller snakker om det igjen. Sier man "vi møttes gjennom facebook/nettby" så vil det bli stempelet på forholdet vårt, og hvordan nyheten spres mellom venner og bekjente... Sååå, any thoughts? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Svar "Vi møttes på nettet". Det stempelet er du ansvarleg for. Om du oppfører deg som om du er flau og ikkje vil dele med andre at dykk møttes på nettet så blir det eit "problem". Om du ikkje bryr deg og svarer oppriktig, vil det aldri bli noko problem. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Poenget er ikke at det er et problem. Poenget er at jeg ikke vil at det skal bli stempelet vårt. Jeg vil at hun skal være "den søte jenta han er sammen med nå", ikke "hun jenta han møtte på nettet"... Så spørsmålet mitt vedgikk hvordan man på en enkel, kjedelig, og anonym måte kan omgå det. Vi møttes på byen liksom? Vet egentlig ikke om jeg liker den heller. Kanskje du har rett... Men la oss si at jeg sier vi møttes på nettet, da kommer det jo en helt rekke oppfølgingsspørsmål, som f.eks. hvordan osv. Hvordan reagerer man på dette når man egentlig ikke er interessert i å gå i detaljer? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Det er vel strengt tatt hva man gjør det til selv. Og må man på død og liv fortelle hvem som helst hvor man møttes da? For å si det slik: jeg har enda tilgode å få høre at jeg er den som "møtte kjæresten sin på nettet", eller "hun jenta han møtte på nettet" selv om jeg har fortalt at jeg møtte kjæresten min på nettet. Å møte kjæresten sin på nettet er såpass vanlig i dag at de fleste bryr seg egentlig om det er min erfaring. Uansett burde dette være likegyldig om man finner drømmekjæresten. Endret 28. november 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Eg ser framleis ikkje problemet. Kvifor henge seg opp i kva andre meiner? Å møte nokon på nettet kan fort bli betre match enn nokon ein tilfeldigvis dumper borti på ein pub. På nettsider som blink kan du lese om interesser, musikksmak, osv., og finne nokon som "passar for meg". Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 # Unødvendige kommentarer fjernet Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har møtt ei dame på nett, vi har hengt litt sammen på fritiden også, nå vet ikke jeg hvor dette ender, men betyr vel at man KAN finne drømmedama over nett. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 3 jeg kjenner fant dama si ( eller damene fant de) på nett. 2 har vært gifte i ett par år nå med unger og. så jeg vil mene det er mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå