Magnus24 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som har opplevd det? Har chattet med ei jente i 2 mnd og vi har funnet tonen, for å si det sånn. Fant henne gjennom ei dateside. Hun ser bra ut, er morsom og jeg liker å prate henne. Hun bor fem timer unna med bil men det virker ikke som ett problem lengre. Eneste jeg er redd for er vell at hun viser seg å være en annen enn den jeg har blitt kjent med på nett. Viss hu er den jeg snakker med der er hun jenta i alle mine drømmer. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 De fleste er annerledes IRL, over netten kan menn være kvinner, kvinner være menn og små jenter være fbi agenter. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg var nylig sammen med ei jente jeg traff på nettet. Spesiell historie, though, for jeg hadde hatt henne på msn i mange år, og traff henne helt tilfeldig en kveld jeg var ute. Funka ikke mellom oss, riktignok, men det trenger ikke gjelde ditt tilfelle! Men jeg ville gitt det litt lenger enn to måneder med nettkontakt Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja, det er mulig å møte drømmedama på dating-sider. Jeg har ikke opplevd det selv, men søstern min møtte mannen sin på match.com. De er nå lykkelig gift med 3 barn. Veldig mange kan være anderledes i levende live enn det de er på nett, men det er bare en sjangse man må ta. Du kommer til å angre hvis du ikke møter henne en eller annen gang, så hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt på. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Møtte nylig ei jeg hadde chattet med fra en dating side, hun var omtrent det samme IRL, hun var bare mer åpen når vi chattet på pc. Jeg er dog usikker på om det går noen vei (dessverre) men betyr ikke at det ikke kan funke for andre. Endret 23. november 2009 av Darth Invidia Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Møtte nylig ei jeg hadde chattet med fra en dating side, hun var omtrent det samme IRL, hun var bare mer åpen når vi chattet på pc. Jeg er dog usikker på om det går noen vei (dessverre) men betyr ikke at det ikke kan funke for andre. Det er jo naturlig.. Jeg og den jenta jeg var sammen med for noen måneder siden hadde snakket om absolutt alt over nett i den tro om at vi aldri ville møte hverandre uansett, og da snakker vi den type ting du ikke forteller foreldrene dine om Lenke til kommentar
Magnus24 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Takk for svar. Blei litt mer skeptisk nå ja. Jeg lurer fordi hu virker liksom litt for bra til å være sann. Pen, studerer medisin, står på og jobber ved siden av og litt av en personlighet. Hu er heller ingen jente som flyr på byn hver helg for å sjekke opp noen. Hu er 23 og bor vest i landet, selv bor jeg i øst. Hvordan kan noe så bra være singel liksom? Endret 23. november 2009 av Magnus24 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Haha. Hvis det er sånn å forstå, er det sikkert noe galt med henne, men det trenger ikke å bety at det noe du ikke kan leve med Du har jo ingenting å tape; er hun no go, så er hun no go. Er hun perfekt, derimot, har du gjort et kjempevarp Lenke til kommentar
Magnus24 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Haha. Hvis det er sånn å forstå, er det sikkert noe galt med henne, men det trenger ikke å bety at det noe du ikke kan leve med Du har jo ingenting å tape; er hun no go, så er hun no go. Er hun perfekt, derimot, har du gjort et kjempevarp Hehe. Kjipt å høre om dine erfaringer. Har dere mer kontakt? Klarer ikke å tro at hun lyver heller, hun er bare hyggelig og åpen tvers gjennom. Vi har snakket på telefon et par ganger og hun har i tillegg den nydelige dialekten. (Haugesund). Skal til hennes område av landet om noen uker. Tenkte å foreslå et møte da, så får vi se. Ser greien med å ha kontakt lengre men da er jeg redd alt renner ut i sanden og hu ender opp med en annen. Bare utseende til denne jenta er nok i seg selv liksom. Nei får vel gi det en sjanse å se. Hvis hun er så bra som hun virker er det noe rart med gutta i en viss del av landet. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Takk for svar. Blei litt mer skeptisk nå ja. Jeg lurer fordi hu virker liksom litt for bra til å være sann. Pen, studerer medisin, står på og jobber ved siden av og litt av en personlighet. Hu er heller ingen jente som flyr på byn hver helg for å sjekke opp noen. Hu er 23 og bor vest i landet, selv bor jeg i øst. Hvordan kan noe så bra være singel liksom? Hehe, vel er et par ting, utenom medisin student og hvor hun bor, så beskrev du hun jeg har møtt. Det kan være flere scenarioer på hvorfor hun er singel: 1. Hun er kresen. Kanskje DU er den hun ville valgt. 2. Beauty is in the eye of the beholder! Kanskje du ser noe spesiellt i henne? 3. Kanksje hun rett og slett ikke har hatt tid før nå? studere medisin og jobb kan ta mye tid. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er alltid like utrolig hvordan de mest perfekte alltid er single.. Men det har kanskje litt med smak å behag å gjøre; kanskje ikke alle synes hun virker like perfekt som du gjør Og nei, vi har ikke kontakt lenger. Hun flytta til Trondheim for å studere, og jeg studerer i Stavanger, så det funka dårlig med et forhold da. Vi prøvde en måned, men det gikk ikke. Vi hadde ikke vært sammen så veldig lenge fra før av, så det ble ikke tatt så veldig tungt, egentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ville ha møtt henne, om jeg var deg! Du vet jo aldri, det kan jo vise seg å være en solskinnshistorie. Det er bedre å vite enn å ikke vite. Lenke til kommentar
Magnus24 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Vet at hun gikk ut av et forhold for sju-åtte måneder siden og har tatt det rolig etter det. Har selv ingen utdanning og sånt, så må si at jeg føler meg litt underlegen hvis hun er den hun er. Tenker da at har jeg ikke noen sjans. Så det beste er kanskje hvis hun har noen feil? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ikke tenk sånn! Det at hun studerer medisin, mens du ikke har utdanning har lite og ingenting å si! Du har sikker mengder med andre ting som veier opp for det. Med mindre du er en fyr uten jobb som bruker dagen din på Xbox. DA er du føkked Lenke til kommentar
Magnus24 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Ikke tenk sånn! Det at hun studerer medisin, mens du ikke har utdanning har lite og ingenting å si! Du har sikker mengder med andre ting som veier opp for det. Med mindre du er en fyr uten jobb som bruker dagen din på Xbox. DA er du føkked Du sier noe der. Jenter liker selvsikkerhet så det dummeste jeg kan gjøre er vel å vise at jeg synes hun er for god for meg. Er ikke bare det at hun studerer medisin som gjør det vanskelig. Hun er en sånn jente de fleste ville sett flere ganger på hvis de gikk forbi henne på gata, selv ser jeg helt ordinær ut. Har grei jobb og mange interesser, tror det er noen av de som gjør at hun fremdeles snakker med meg. Men kan virkelig en jente som er så kresen og studerer sammen med så mange gutter som kan gi hu alt legge alt til side for en som kommer til å tjene 1/3 av henne? Jeg skjærer kanskje mange jenter under en kam nå, sorry. Som du er inne på virker hun ikke som jenta som dømmer folk etter utdanning. Jeg prøver vell bare å lage unnskyldninger for meg selv her. Veit at jeg kommer til å angre hvis jeg ikke prøver. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Altså, det at hun ikke har kjæreste trenger ikke å være fordi hun er kresen. Som du selv sa, så er hun "nylig" kommet ut av et forhold, og da er det naturlig at en går noen måneder før en begynner på nytt. Enten det, eller så kan hun rett og slett bare ikke ha truffet den rette personen ennå, og det kan like gjerne være deg som alle andre Prøv å se lett på det, ikke ta det for alvorlig. Det er ikke snakk om du skal fri til henne, det er et spørsmål om du bør treffe jenta, verre er det ikke! Er det ingen kjemi mellom dere, har du i alle fall mest sannsynlig anskaffet deg en god venninne Lenke til kommentar
Magnus24 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Er det ingen kjemi mellom dere, har du i alle fall mest sannsynlig anskaffet deg en god venninne Etter det jeg har forstått vil hun ha noen som det funker med denne gangen så det er vel heller det enn store tanker om den perfekte drømmemann som gjør at hun har store forhåpninger. Jepp. Du sier noe. Det er også noe jeg har lurt på, hvorvidt det vil bli kleint å ha kontakt etterpå. Er ikke sikkert at hun vil møtes så snart en gang. Det går seg vel til uansett hva som skjer. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvis hun unngår kontakt med deg i ettertid, var det ikke verdt det uansett Lenke til kommentar
Alfa93 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er fullt mulig å få seg kjærester via nettet! Det er lett å skjule seg på nettet, men hvor mange er det egentlig som gjør det? Du sier du har snakket med henne i 2 mnd, jeg vil si du antagelig kjenner henne godt nok til å vite hva slags type hun er. Det er jo ikke snakk om èn kveld med chatting, dere har sikkert pratet litt om mye. Hadde hun ikke vært den hun utgir seg for, ville du nok visst det Dere er begge interesserte i å få seg en kjæreste. Hvordan skal dere få det hvis dere ikke tør satse? Grip muligheten, kanskje er det drømmejenta! Og ikke bry deg om utdanningen; den har veldig lite å si hvis dere har det bra sammen. Ring henne! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er vel like tilfeldig kven du møter på nett som kven du møter IRL, så kvifor ikkje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå