RocesEinart Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) hei,noen som vet? vil bytte passordet på breibåndsboxen min, da noen sleipe venner av meg har skrivd ned passordet på den ,,så sitter dei oppenfor meg å tjuvlåner nettet...har lyst å skifte...men kordan gjør man sånnt? prøvde å gjøre det fra pcen men gjor noe feil sånn at trådløsen på pcen min ikkje fungerte..har kabel eg kan bruke da..men fikk fiksa det igjen.. skrur av boxen når eg ikkje er hjemme da. Ruteren eller ka denne boksen kallest heter Inteno_63 takker for svar. Endret 23. november 2009 av RocesEinart Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kan ikke webgui på denne modellen i hodet, men det du er på jakt etter er "WEP/WPA" Routerpassord er forøvrig passordet man må taste inne for å komme inn på routeren, så ikke bland disse 2 Når du går inn på routeren, let etter noe som heter "Wireless" eller "WLAN", og deretter "Security" eller tilsvarende (Om det ikke er motsatt, "Security"->"Wireless/Wlan") Der skal du enten se din eksisterende WEP/WPA key, eller bare prikker. Så er det bare å skrive inn ditt nye passord PS: Du får skrike ut om du ikke "kommer inn på routeren", så får du sikkert hjelp til dette også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå