petternilsen92 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 det er jo kjent at mass effect 2 kommer til og lese save filen din fra mass effect 1 og utifra det bestemme hvem som overlevde fra eneren til toeren.. hvordan skal dette fungere når du ikke har eneren... har mass effect 1 på pc, men vil ha 2eren på 360 :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det kommer til å gå bra, Bioware har laget et startfil for dem som ikke har enern slik at man ikke går glipp av noe selv om man ikke har en savegame fra enern. Mass Effect 2 er ikke det første spillet som bruker savegame fra forgjengeren, og det har aldri vært et problem tidligere heller. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 En del spill har flere forskjellige slutter avhengig av hva du gjør, og flere har oppfølgere som fortsetter rett etter det første. Dette er mulig fordi de velger en avslutning og sier det er den offisielle. Ta Star Wars: The Force Unleashed some eksempel: Så vidt jeg har fått med meg er det godt mulig å drepe Darth Vader på slutten, selv om TFU er offisielt Episode 3.5 og direkte knyttet til filmene. Det er mulig fordi den offisielle slutten lar Darth Vader overleve og The apprentice blir drept. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men jeg har to savefiler. Kan jeg velge hvilken av dem toeren skal gå ut ifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå