OmaaarS Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Sitter med en Samsung Pixon 12 i hånda, som nekter å koble seg til wifi-en i huset. Den kobler seg til, det står tilkoblet og ikonet viser signalstyrke osv. Men når jeg skal inn i browseren starter den å loade, men så lenger kommer det ikke, og deretter kommer det feilmelding: Tjenesten ikke tilgjengelig. Det funker fint når jeg bruker wap elr netcom mms. Rare greier Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
bbommy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sitter med en Samsung Pixon 12 i hånda, som nekter å koble seg til wifi-en i huset. Den kobler seg til, det står tilkoblet og ikonet viser signalstyrke osv. Men når jeg skal inn i browseren starter den å loade, men så lenger kommer det ikke, og deretter kommer det feilmelding: Tjenesten ikke tilgjengelig. Det funker fint når jeg bruker wap elr netcom mms. Rare greier Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
bbommy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei!! Eg har akkurat samme problemet med min Samsung Pixon 12 . Jævlig irriterande. Bruker ein 3com router......hadde vore fantastisk med hjelp til dette Lenke til kommentar
backup Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kjent problem hvis feil wep/wap nøkkel er brukt eller hvis ruteren krever mac og denne ikke er lagt inn for mobilen. Så hvis ruteren krever wep/wap eller mac, så kan du jo stille ruteren slik at nettverket blir helt åpent, dvs ingen wep/wap eller mac kreves. Går dette bra for mobilen, da vet du at feilen ligger på wep/wap eller mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå