fugletiteren Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei. For noen år siden var det noe som het Lego studio, et program hvor du tokk bilder av forskjellige ting også satte det sammen til en fillm, man kunne legge til efekter musikk osv veldig enkelt. Noen som vet om et program som jeg kan ta bilder med webcam eller kamera og lage en film veldig enkelt( er enkelt bilder jeg bruker( kan gjærne få tips når det gjellder stillbilde film eller hva det heter Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 var borti noe som ligna, men husker dog ikke navnet... men fy faen så gøy lego studios var.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Stop motion pro Monkeyjam AnimatorDV simple Stop motion pr er det eg har. Dyrt, men bra. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) var borti noe som ligna, men husker dog ikke navnet... men fy faen så gøy lego studios var.. Lego studios var genialt syn de slutta og bar hadde noen få oppgraderings cder sån at man kunne bruke studios på xp eller hvilken det var noen som har prøvd lego studios og vet hvilket program han ikke husker svaret på? Helst gratis Endret 22. november 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå