Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC kjem inn på programmer, men ingenting funker.

Anbefalte innlegg

HJELP!

PCen min har i det siste ikkje villa køyre noko frå sata portene, CD-rom frå samme IDE kabel som harddisk vil heller ikkje fungere.

Så i dag då eg skrudde på PCen logga eg inn på msn som vanlig (auto) og den opna firefox med alle faner (auto).. Alt såg normalt ut men det går ikkje ann å gå inn på noko anna sida på firefox, og viss eg skriv på msn får eg meldingane i retur med melding om at dei ikkje kan sendast..

Prøver eg å logge inn på spel eller gå inn på nytt på explorer/firefox, kva enn det måtte vere skjer det INGENTING, blank page, feilmeldingar.

PCen ser ut til å fungere men ingentign fungerer!!!!!

Kan nokon der ute hjelpe meg?

Har ingen aning på kva som er gale. (Ikkje lenge sidan eg bytta kabinett, men problema starta før dette..)

(ps. PCen har vore av og i ro sidan sist gong eg brukte den, då fungerte ALT fint.Utenom CD-rom og disker som ikkje kan koblast i då men det har jo vore gale lenge..)

Endret av tess0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket oppsettet for brannmuren din, hvis du har det? Du kan også sjekke om du har rett ip adresse, men det tror jeg ikke er noe problem ettersom du får logget inn på MSN.

Hvilke feilmeldinger får du i Internett Explorer og Firefox? Kan nesten virke som det er et eller annet program som blokkerer adgangen til Internett, men virker rart hvis du som sagt får logget deg inn på MSN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...