B5234T Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei. Har en HP bærbar som nevnt i emnetittel. Har tidligere hatt problem med strømkabelen, dårlig kontakt, og i dag slo pcen seg bare av litt sånn uten videre. Hadde ikke dårlig kontakt når den slo seg av. Problemet mitt er som følger: Den slår seg ikke på igjen. Ladelyset kommer ikke på når jeg setter i kontakten, og jeg får ikke startet den med vanlig strømkabel uten batteriet i heller. Hva gjør jeg? Kan det hjelpe å ta ut batteriet i noen timer elns? Håper på respons i tråden her da jeg ikke vet om jeg har garanti lenger! Lenke til kommentar
B5234T Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Bumper denne litt jeg.. Ingen som har aning? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Får du ikke ladelys eller startet laptopen når du har strømkablen tilkoblet kan dette tyde på kaputt lader eller det er noe galt med selv tilkoblingskontakten i laptopen. Hvis den er mindre enn 1 år gammel er det garanti på den, og du har reklamasjonsrett opptil 5 år hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå