Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg var på fest i går og mistet jakka mi med mp3-spiller og headset i (den ble stjålet). Jeg sa til foreldrene mine at jeg mistet den på bussen, for de visste ikke at jeg var på fest, jeg får ikke lov.. 1. Jeg sier det som det var, og får det på reiseforsikring, men får ikke støtte av lappen. 2. Jeg står på at jeg mistet den på bussen, men får ikke støtte av lappen. Familien tjener økonomisk totalt på nummer 1, men jeg taper. Familien taper økonomisk, men jeg "vinner". What to do? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Foreldre burde ikke holde barna sine økonomiske gisler på denne måten. Har de råd til å gi deg lappen, bør de gjøre det uansett. Lyv i vei. Spørsmålet er om du ikke blir gjennomskuet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 det skal stå: 1. Jeg sier det som det var, og får det på reiseforsikring, men får ikke støtte av lappen. 2. Jeg står på at jeg mistet den på bussen, men får støtte av lappen. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nr 2, så lenge du ikke sliter med deg selv viss du lyger om det, noe det ikke ser ut som ettersom du lyger om at du faktisk skal på den festen.. Ungdom skal være ungdom og gjøre ting foreldrene kanskje ikke er så glad for. Man lærer av det. Ikke si noe om festen Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Går det an for meg å bruke reiseforskikringa uten at foreldrene vet om det? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Hadde ikke tvilt et sekund her, nr #2 all the way. Fører aldri noe bra med seg å si sånt til foreldre. Hvorfor kan du ikke få i pose og sekk forresten, få igjen på reiseforsikring OG ikke si noe til foreldrene? Kan du ikke ordne alt dette styret med reiseforsikring uten innblanding av foreldre? Endret 22. november 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 MP3-spiller + headset = 2000-3000, avhengig av hvor glad du er i lyd. Lappen koster fort ti ganger så mye. Gå for nr 2. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Går det an for meg å bruke reiseforskikringa uten at foreldrene vet om det? Nei. Navnet forsikringen er skrevet i vil få vite om det, det er de som må ta opp saken. Siden du ikke får lov til å dra på fest, regner jeg med at det ikke er deg. Og er du riktig uheldig dekkes det ikke av forsikringen. Jeg ville sagt det som det er. Hvorfor dikte opp en unskyldning? Samtidig ville jeg sagt hvor douchy og konservative foreldrene dine er. Lenke til kommentar
Gjest Guest_frustrert_* Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Går det an for meg å bruke reiseforskikringa uten at foreldrene vet om det? Samtidig ville jeg sagt hvor douchy og konservative foreldrene dine er. Dette er gammelt nytt . Blir snart 18 tho, kan holde ut noen måneder til.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Har du ekstremt kristene foreldre? Husker pappa kom å henta meg noen ganger jeg var for full til å skjønne veien ut døra der jeg var, det var før jeg ble 18. Alikevel måtte jeg ikke betale for lappen selv. De har jo vært ungdom de og. Endret 23. november 2009 av Detectable Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Har du ekstremt kristene foreldre? Husker pappa kom å henta meg noen ganger jeg var for full til å skjønne veien ut døra der jeg var, det var før jeg ble 18. Alikevel måtte jeg ikke betale for lappen selv. De har jo vært ungdom de og. +1 Same story her. Er dog ikke 18 enda, men jeg vet at jeg får sponset lappen. Endret 23. november 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå