Alkohoel Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vil det være mulig å få et HD 5970 før jul? Mange nettbutikker sier de skal få inn flere hundre stykker på lager i starten av desember, men jeg har sett at noen av dem har blitt utsatt til 1. januar :/ Lenke til kommentar
chriss10an Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Om det er mulig å få det før jul kan jo man ikke si. MEN... på komplett står det at det er forventet til begynnelsen av desember. så hvis du er interessert i å få det før jul så ville jeg bare bestilt og håpet på at det kommer til deg før jul. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Ja, jeg vet, det er flere nettbutikker som også sier dette, men jeg har lite tro på at de skal få inn så mange eksemplarer 4. desember. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du får det i alle fall neppe før jul om du ikke legger inn en bestilling nå. Er førstemann til mølla og butikkene sender ut kortene fortløpende når de kommer inn. Kan ta lang tid før du faktisk ser dem som "på lager" selv om mange kunder har fått dem. Lenke til kommentar
chriss10an Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du får det i alle fall neppe før jul om du ikke legger inn en bestilling nå. Er førstemann til mølla og butikkene sender ut kortene fortløpende når de kommer inn. Kan ta lang tid før du faktisk ser dem som "på lager" selv om mange kunder har fått dem. Enig! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja, jeg vet, det er flere nettbutikker som også sier dette, men jeg har lite tro på at de skal få inn så mange eksemplarer 4. desember. Bestill kortet så snart som mulig, som Pastafarian sier så er det førstemann til møllen som får først, eller så tidlig som mulig. Bare sørg for at du kar et stort nok kabinett, HD 5970 kortet er langt, ca 30 cm hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har Corsair 800D, så jeg er forberedt Jeg bestilte akkurat XFX 5970 fra komplett. Jeg får bare håpe på at jeg får det før jul Lenke til kommentar
chriss10an Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har Corsair 800D, så jeg er forberedt Jeg bestilte akkurat XFX 5970 fra komplett. Jeg får bare håpe på at jeg får det før jul DU HAR SKJØNT DET!!! Jeg har lyst på det kabinettet og skjermkortet jeg og. Men jeg har ikke penger!!! Så vi får holde oss til GTX 260 SLI og P190 til vi har penger til det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå