Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det uvanlig å ha sex hver dag?

Gjest Guest_may_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_may_*

Min nåværende kjæreste sier at han får vondt/blir overfølsom om vi har sex for mange dager etter hverandre. Det vil si, hvis vi feks har sex tre dager etter hverandre, så klarer han ikke ha sex med meg den fjerde dagen. Nå bor vi ikke sammen så vi sees ikke så altfor ofte. Dette er i grunn veldig uvant for meg som tidligere har hatt sex mange ganger om dagen med gutter.. Så lurer på hvor normalt dette er blant dere gutter? Kjæresten min sier det er "ingen" som klarer å ha sex hver dag, og at dette er fysisk umulig. Dette vet jo jeg av erfaring er helt feil.. Men hvor mange av dere mener det samme? Vet jo at folk er forskjellige men..

Nå spør jeg dere som har kjæreste i relativt langvarige forhold..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns personlig at hver dag blir litt slit. Ikke vondt, men jeg blir hvertfall lei. Går jo opp og ned, men å ha sex 3-4 dager på rad når dere ikke ser hverandre så ofte burde vel gå helt fint. Har derimot opplevd så "hard" oralsex at jeg såvidt orka å pisse de to neste dagene da...

Så det er vel mulig å bli sliten :) Er det et problem for deg å ikke ha sex en uke i strekk de gangene dere møtes da?

Lenke til kommentar

Kanskje dere burde bruke glidemiddel? Kan være derfor han blir litt "slitt"... Men hva som er normalt, kommer helt an på forholdet og livsituasjonen. Har man få bekymringer og er i begynnelsen av et forhold, er det nok vanlig med oftere sex. Har selv opplevd 2-4 ganger om dagen i lange perioder, men det var lenge før barn kom inn i bildet :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...