Gå til innhold

Fort Lauderdale - tips?

Yunalesca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En båttur på kanalene er vel et must som sagt. Er du interessert i shopping er det en stor outlet mall en 40 min kjøring unna, heter Sawgrass Mills. Kanskje er en dagstur til Everglades er noe?

Støtter Sawgrass. Største kjøpesenteret jeg noen gang har sett. Siden du skal der rundt juletider skal man ikke se bort fra at de har noen gode tilbud også ;)

Lenke til kommentar
En båttur på kanalene er vel et must som sagt. Er du interessert i shopping er det en stor outlet mall en 40 min kjøring unna, heter Sawgrass Mills. Kanskje er en dagstur til Everglades er noe?

Støtter Sawgrass. Største kjøpesenteret jeg noen gang har sett. Siden du skal der rundt juletider skal man ikke se bort fra at de har noen gode tilbud også ;)

Er det billig der i forhold til butikkene ellers i Fort Lauderdale ?

Lenke til kommentar
Er det billig der i forhold til butikkene ellers i Fort Lauderdale ?

Det er en outlet mall, som betyr at det er merkebutikker som bare selger sitt merke, så man kjøper rett fra produsenten på en måte. Blir da lavere priser da produktene ikke blir kjøpt av en butikk først, før de selger det til deg for en høyere pris.

Litt vanskelig å forklare men håper du skjønner tegninga.

Lenke til kommentar

Minner om denne:

(har ikke mulighet til å kjøre bil)

Jeg vet ikke stort om kolektivtrafikken i Fort Lauderdale, men jeg blir svært lite forundret om den er elendig. Det er her hun bør bruke energi på er hvordan hun skal komme seg rundt.

Endret av SamBell
Lenke til kommentar
Regner med det går busser der som alle andre steder. Og om dette er en kjent outlet mall greie, så pleier det som regel å gå egne busser dit..

Poenget er at det ikke går buss alle steder i USA.

Uansett er det bedre å bruke litt tid på dette nå enn å ende opp med å bruke halve dager og hele dagslønner på transporten når en står der, uansett hvilken by og hvilket land en skal til.

Et raskt søk (Fort Lauderdale Public Transportation) gav dette.

Et greit sted å begynne.

Sam

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...