Yunalesca Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Reiser til Fort Lauderdale på ferie i desember - alene. Noen tips til ting å gjøre? Ting å se? Ting å kjøpe? Ikke kjøpe? Og noen kule nattklubber (helst uten hip-hop) som man kan danse hele natten? (har ikke mulighet til å kjøre bil) Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Fort lauderdale er full av pensjonister by the way På vinteren er det nok enda værre! Kos deg Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Haha... meg og pensjonistene... passer meg utmerket. Du vet nok ikke så veldig mye om Fort Lauderdale skjønner jeg.. Endret 22. november 2009 av EllaKaremella Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Whatever helps you sleep at night good sir. Lenke til kommentar
blålys Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 En ting som er verdt å få med seg når man er der nede, er å ta en sightseeing båt-tur rundt omkring i Fort Lauderdale. Det er en nydelig tur, som jeg helt klart vil anbefale. Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Takk for tips, skal få med meg det Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 En båttur på kanalene er vel et must som sagt. Er du interessert i shopping er det en stor outlet mall en 40 min kjøring unna, heter Sawgrass Mills. Kanskje er en dagstur til Everglades er noe? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 En båttur på kanalene er vel et must som sagt. Er du interessert i shopping er det en stor outlet mall en 40 min kjøring unna, heter Sawgrass Mills. Kanskje er en dagstur til Everglades er noe? Støtter Sawgrass. Største kjøpesenteret jeg noen gang har sett. Siden du skal der rundt juletider skal man ikke se bort fra at de har noen gode tilbud også Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 En båttur på kanalene er vel et must som sagt. Er du interessert i shopping er det en stor outlet mall en 40 min kjøring unna, heter Sawgrass Mills. Kanskje er en dagstur til Everglades er noe? Støtter Sawgrass. Største kjøpesenteret jeg noen gang har sett. Siden du skal der rundt juletider skal man ikke se bort fra at de har noen gode tilbud også Er det billig der i forhold til butikkene ellers i Fort Lauderdale ? Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er det billig der i forhold til butikkene ellers i Fort Lauderdale ? Det er en outlet mall, som betyr at det er merkebutikker som bare selger sitt merke, så man kjøper rett fra produsenten på en måte. Blir da lavere priser da produktene ikke blir kjøpt av en butikk først, før de selger det til deg for en høyere pris. Litt vanskelig å forklare men håper du skjønner tegninga. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) En båttur på kanalene er vel et must som sagt. Er du interessert i shopping er det en stor outlet mall en 40 min kjøring unna, heter Sawgrass Mills. Kanskje er en dagstur til Everglades er noe? Minner om denne: (har ikke mulighet til å kjøre bil) Jeg vet ikke stort om kolektivtrafikken i Fort Lauderdale, men jeg blir svært lite forundret om den er elendig. Det er her hun bør bruke energi på er hvordan hun skal komme seg rundt. Endret 23. november 2009 av SamBell Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Regner med det går busser der som alle andre steder. Og om dette er en kjent outlet mall greie, så pleier det som regel å gå egne busser dit.. Jeg er forresten jente. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Regner med det går busser der som alle andre steder. Og om dette er en kjent outlet mall greie, så pleier det som regel å gå egne busser dit.. Poenget er at det ikke går buss alle steder i USA. Uansett er det bedre å bruke litt tid på dette nå enn å ende opp med å bruke halve dager og hele dagslønner på transporten når en står der, uansett hvilken by og hvilket land en skal til. Et raskt søk (Fort Lauderdale Public Transportation) gav dette. Et greit sted å begynne. Sam Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå