jarles99 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei, og hjelp :o , er nye her på forumet og lurte på om noen kan hjelpe meg med forskjellen på disse to versjonene av XP, pc skal brukes til hjemmebruk for det meste, men også være koplet opp mot trådløse nettverk på universitet osv. Hva slags funskjonaliteter mister jeg ved å velge home, og har noen noe anbefalinger? På forhånd takk mvh Jarle Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Du kan ikke koble en "home" maskin til nettverk, da må du ha en "pro" maskin Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Du kan ikke koble en "home" maskin til nettverk, da må du ha en "pro" maskin Dette er feil, jeg har en home maskin, og den kan da så hvist koble til nettverk Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det er en myte at du ikke kan koble deg på nettverk med Home versjonen. Det du IKKE kan, er å koble deg til et NT Domene/Active Directory. Pro har også støtte for 2 stk cpu, Remote Desktop, EFS støtte (kryptering på filnivå), IIS og bedre System Restore. Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Regner med at du må ha proffesional ettersom det trådløse nettverket på universitetet mest sannsynlig er domenestyrt. Lenke til kommentar
guom Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Uansett, jeg har home, men vet at pro er bedre, skal legge inn det neste gang jeg formaterer. Pro skal sies å være bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå